شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان‌شرقی بررسی و اجرا می‌شود

محمدپور گفت: تمامی پیشنهادات و قراردادهای مرتبط در شورای اطلاع رسانی استان آذربایجان‌شرقی بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمد محمدپور» امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: مقرر شده؛ صدا و سیمای آذربایجان شرقی با تجمیع قراردادهای سال گذشته نسبت به ارائه نمونه قرارداد و تفاهم نامه های مربوطه و نیز ساز و کارهای پیشنهادی اقدامات لازم را داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: تدوین این قراردادها برای انعکاس عملکرد دستگاه های اجرایی از رسانه ملی و تولید محتوا از این برنامه ها برای استفاده در سایر رسانه ها و فضای مجازی است تا پس از تصویب نهایی در شورای اطلاع رسانی اجرایی شوند.

وی افزود: در این جلسه طراحی برنامه جامع توانمندسازی روابط عمومی ها توسط کمیته تخصصی مربوطه در شورای اطلاع رسانی نیز به تصویب اعضا رسید تا پس از بررسی و تدوین نهایی، نسبت به آموزش مستمر نیروهای روابط عمومی در قالب برنامه هایی چون برگزاری کارگاه ها و همایش های آموزشی و آسیب شناسی اقدام شود.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان گفت: تصویب اعضای حقیقی شورای اطلاع‌ رسانی استان، تدوین ساز و کار اجرایی بند چ ماده ۳۷ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، تدوین بسته آموزشی توانمندسازی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و تشکیل کارگروه تخصصی افزایش مشارکت عمومی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مهمترین مصوبات این نشست بود.

کد خبر 864689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha