ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری و درون‌شهری اردکان نوسازي می‌شود

کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر اردکان، پیشنهاد نوسازی ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری و درون‌شهری با تسهیلات ویژه را به صحن این شورا ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ سومین جلسه کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اردکان با حضور جمعی از اعضاء و مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل برگزار شد.

اعضای کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر اسلامی اردکان ضمن تأکید بر لزوم اولویت قرار دادن درخواست‌های واصل‌شده مردمی در این حوزه به بررسی دقیق طرح نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری پرداختند.

در این نشست مقرر شد که با توجه به تخصیص کمک بلاعوض دولت بر اساس مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی به منظور کمک به حمل‌ونقل عمومی و همچنين جذب تعداد ۴۷ دستگاه مینی‌بوس عمومی، اقداماتی صورت گیرد.

واگذاری ۲۴ دستگاه درون‌شهری به ارزش هر دستگاه چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال که ۵۰ درصد این مبلغ کمک دولت و به ازای هر دستگاه ۷۰۰ میلیون ریال کمک شهرداری در قالب سوبسید و واگذاري ۲۳ دستگاه برون‌شهری به ارزش هر دستگاه چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال که ۵۰ درصد این مبلغ کمک دولت و به ازای هر دستگاه ۳۵۰ میلیون ریال کمک شهرداری در قالب سوبسید ازجمله موارد مقررشده در این نشست بود.

«محمدعلی مروتی» رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اردکان در این مورد یادآور شد: از کل مبلغ آورده متقاضی برای هر دستگاه مبلغ یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال تسهیلات با سود ۱۸ درصد با اقساط ۶۰ ماهه در نظر گرفته‌شده است.

وی اظهار داشت: اين اقدام كميسيون حمل‌ونقل پس از تصويب در صحن علني شوراي اسلامي شهر اردکان گامي مهم در راستاي تحقق درخواست‌های مردمي نسبت به نوسازي ناوگان حمل‌ونقل است كه اميدواريم با استقبال  متقاضیان اين طرح عظيم به زودي محقق شود.

کد خبر 864692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha