برگزاری برنامه «شنبه‌های ادبی» در اردکان

نشست دورهمی ماهیانه نویسندگان کانون بسیج هنرمندان اردکان با عنوان «شنبه‌های ادبی» در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ در ادامه ارائه بسته هنری برنامه‌ریزی‌شده کانون بسیج هنرمندان شهرستان اردکان در کنار برگزاری برنامه جمعه‌های تئاتر که از سوی گروه نمایش این کانون به صورت هفتگی اجرا می‌شود، نشست دورهمی ماهیانه نویسندگان عضو کانون بسیج هنرمندان با عنوان «شنبه‌های ادبی» برای اولین بار در اردکان برگزار شد.

مصطفی عابدی، مسئول گروه ادبیات داستانی و رئیس هیئت اندیشه ورز کانون بسیج هنرمندان اردکان در این نشست که در محل خانه تاریخی سنایی این شهرستان برگزار شد بابیان اینکه هشت نفر عضو فعال گروه ادبیات داستانی هستند اظهار داشت: ذهن فرد نویسنده نباید کوتاه و بسته باشد بلکه باید ضمن خلاقیت در نگارش متن، بتواند آینده را نیز به تصویر بکشد.

داستان خوانی، نقد داستان‌های نویسندگان عضو کانون بسیج هنرمندان شهرستان اردکان و نویسندگان ایرانی و خارجی ازجمله سایر بخش‌های این برنامه است که علاوه بر نویسندگان، علاقه‌مندان به عرصه داستان و نقد داستان می‌توانند در این نشست‌های ماهیانه شرکت کنند.

گفتنی است که در همایش اخیر مدیران، سرپرستان و مسئولان سازمان بسیج هنرمندان و کانون‌های بسیج هنرمندان سراسر کشور در مشهد مقدس، کانون بسیج هنرمندان شهرستان اردکان از میان 400 کانون فعال به عنوان کانون برتر کشوری انتخاب، تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 839137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha