تکریم و معارفه مسئول انجمن‌های اسلامی دانش آموزان اردکان

طی حکمی، مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان اردکان منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ طی صدور حکمی از سوی حسین میرشریف، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد، مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان اردکان منصوب و معرفی شد.  

در این حکم ضمن تجلیل، تشکر و تقدیر از زحمات مجاهدانه و متعهدانه چندین ساله «دکتر حمید حاجی اسمعیلی» در کسوت مسئولیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان اردکان، «محمدرضا سرافرازی» به عنوان سکان‌دار جدید این نهاد منصوب شد. 

حمید حاجی اسمعیلی که شخصیت برجسته دانشگاهی، رسانه‌ای و حوزوی است در دوران تصدی مسئولیت، فعالیت‌های مختلفی را انجام و افتخارات متعددی را در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان اردکان به دست آورد. همچنین محمدرضا سرافرازی، مسئول جدید اتحادیه نیز جزء فعالین فرهنگی این شهرستان و دارای تحصیلات حوزوی است.

لازم به ذکر است اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان که ازجمله سازمان‌ها و مجموعه‌های فرهنگی دانش‌آموز نهاد است و پس از پیروزی فرخنده انقلاب شکوهمند اسلامی به‌فرمان مرحوم حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه) تشکیل شد در استان یزد در حدود ۱۰ هزار دانش‌آموز در ۵۰۰ مدرسه را تحت پوشش دارد.

کد خبر 844716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha