وحدت و یکپارچگی ضامن پیروزی ماست

همایش بزرگ مهر بیداری ، گرامیداشت حماسه (۳۰ مهر) با حضور مسئولین استان در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینای همدان برگزار شد.

خبرگزاری شبستان ، همدان، "حسین تاریخی" در همایش مهر بیداری ظهر امروز (30 مهر) در مجتمع بوعلی سینای همدان گفت:  سی مهر یاد آور اتفاقات مهم و تاثیر گذاری در تاریخ ایران است.

 

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور افزود:  دانش آموزان قشر تاثیر گذاری در تحولات اجتماعی هستند و اتحادیه دانش‌آموزی بر این است تا محیطی فراهم کند که در آن تفکر و اخلاق توحیدی و عمل موحدانه به صورت جمعی تمرین شود.

 

وی ادامه داد: درخت تنومند انقلاب اسلامی در عصر کنونی در فرای خاک ایران گسترش پیدا کرده و آرمانها و اهداف انقلاب  در سراسر جهان گسترش یافته است.

 

تاریخی ادامه داد: در عصر کنونی نظام ما در بالاترین نقطه اقتدار قرار دارد و با وحدت و یکپارچگی بین آحاد مردم می توانیم به قله های موفقیت برسیم.

 

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان افزود: رهبرعزیز انقلاب از این تشکل توقع ایفاگری نقش افسر جنگ نرم را در صحنه مدارس مطرح فرمودند و یعنی این تشکلی امین، مورد اعتماد، مایه امید و مرجعی برای تحقق انتظارات است.

 

تاریخی خاطرنشان کرد: توفیق خدمت به نسل چهارم انقلاب، نسلی که نه انقلاب را دیده ،نه جنگ را، نه امام(ره) را اما با همان عظمت، شکوه، صلابت و با همان انگیزه پای آرمان‌ها و امام حاضر انقلاب ایستاده است از وظایف انجمن اسلامی دانش‌آموزان است.

 

وی گفت: جوانان، سرمایه‌های انسانی پاک و خالص و با ارزش انقلاب اسلامی هستند که تربیت آنان موجب حفظ عزت و سربلندی کشور خواهد بود.

 

 

 

 

کد خبر 735281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha