دشمن به دنبال بر هم زدن اقتدار جبهه مقاومت است/ مشکلات حاصل عدم اطاعت از رهبری است

حجت‌الاسلام مروتی با اشاره به این‌که مشکلات حاصل عدم اطاعت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است عنوان کرد: دشمن به دنبال بر هم زدن اقتدار جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «حجت‌الاسلام‌والمسلمین کمال مروتی» در نشست روشنگری فرهنگی، انقلابی و پایگاهی تحت عنوان بصیرت مهدوی؛ استکبارستیزی در عصر غیبت که به همت معاونت امور فرهنگی و هنری حوزه مقاومت بسیج یک روح‌الله اردکان در محل مسجد حضرت امام سجاد (علیه‌السلام) شهرک حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) این شهرستان برگزار شد فرارسیدن هفته وحدت را گرامی داشت.

وی بابیان اینکه برخی از افرادی که در مقابل حضرت امام حسین (علیه‌السلام) ویاران باوفایش ایستادند اهل طاعت و عبادت‌های گاها طولانی بودند، به عدم وجود درک و تحلیل سیاسی مردم عصر اهل‌بیت (علیهم السلام) اشاره و اذعان کرد: فردی که با انتشار شبهات گوناگون و ایجاد فضای فتنه آلود پای بیرق ائمه اطهار (علیهم السلام) ایستادگی نکند، پای امام عصر خود نیز نخواهد بود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه برپایی انقلاب شکوهمند اسلامی در جهت زمینه سازی ظهور حضرت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بوده است اظهار داشت: مرحوم حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه) فرمودند که ما پرچم و علمی را بلند کرده‌ایم که باید به دست صاحب علم اصلی برسد. همچنین لازم است که گفته شود مسئله ظهور بدان معناست که تحلیل فرد مؤمن به قدری افزایش یابد که فرد خود را مطیع مخلص امام عصر (عج) بداند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر جایگاه مهم زمینه سازی ظهور حضرت صاحب‌الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) یادآور شد: امثال سلیمان بن صُرَد بن جون خُزاعی که جزء افراد اهل نماز و مسجد بودند در زمان حضور مسلم ابن عقیل در شهر کوفه به دلیل فقدان تحلیل سیاسی مناسب پای قیام حضرت امام حسین (علیه‌السلام) ایستادگی نکردند.

فعال فرهنگی بابیان اینکه فتنه‌ها تا زمان فرارسیدن ظهور منجی عالم بشریت، حضرت امام زمان (عج) بیشتر می‌شود تصریح کرد: در فتنه سال 88 برخی با وجود ادعای داشتن سابقه انقلابی گری کم آوردند و همین موجب ریزش آنان شد در صورتی که نباید فراموش شود انقلاب اسلامی رویش‌های شاخص و برجسته‌ای ازجمله شهید بزرگوار محسن حججی را تربیت کرده است.

وی به ریزش‌های افراد در مسیر حق به دلیل مطرح‌شدن شبهات مختلف و فتنه‌های گوناگون به عنوان یک سنت الهی اشاره و ابراز کرد: ایستادگی و یاری حضرت صاحب‌الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نیازمند ایستادگی امروز پای بیرق ولایت مطلقه فقیه و نائب امام زمان (عج) است به همین دلیل دشمنان نیز ولایت‌فقیه را مورد هدف قرار داده‌اند. 

حجت‌الاسلام مروتی بابیان اینکه آمریکا و متحدین آمریکا دشمنان بیرونی و نفوذی‌ها یا به تعبیر قرآن کریم منافقینی که ظاهر انقلابی ولی باطن پوسیده، خراب و اهل ضربه زدن دارند دشمنان داخلی جمهوری اسلامی ایران هستند یادآور شد: رسول مکرم اسلام (صلی‌الله علیه و آله و سلم) نیز از منافق صفت‌های در بین امت خویش واهمه داشتند.

وی با تأکید بر لزوم تفکر، تدبر و تأمل آحاد و اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در وصیت‌نامه سردار شهید ذبیح‌الله عاصی زاده خاطرنشان کرد: دشمن پس از وارد ساختن فشار به کشور و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مشکلات را به رهبر انقلاب نسبت می‌دهد در صورتی که این مشکلات و تنگناها حاصل عدم اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

استاد حوزه علمیه بابیان اینکه در فضای دانش‌آموزی، دانشجویی، ورزشی و... شاهد حضور و فعالیت جوانان فهمیده نسبت به مسائل روز هستیم اضافه کرد: مردم ما ضمن پای بندی به نظام جمهوری اسلامی و ولایت از مسئولین بابت مشکلات گله‌مندند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال بر هم زدن اقتدار جبهه مقاومت است ادامه داد: مردم در مقابل ابهامات و فتنه‌هایی که جدایی مردم از ولایت‌فقیه و امام زمان (عج) هوشیار باشند و در مقابل شبهات بایستند. جامعه امروز ما به سمت ظهور می‌رود و امیدواریم که این حرکت سریع‌تر صورت گیرد.

گفتنی است که برپایی نمایشگاه فروش کتب سیاسی و مذهبی با 15 و 30 درصد تخفیف در مسجد حضرت امام سجاد (علیه‌السلام) شهرستان اردکان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

کد خبر 853789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha