مهمترین نیاز کشور راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است

صفری گفت: مهمترین نیاز امروز کشور راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و عدم وابستگی به خارج و در ادامه آن راه اندازی اینترنت ایرانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «مرتضی صفری» امروز در جمع بسیجیان رسانه ملی در تبریز اظهار داشت: مهمترین نیاز امروز کشور راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و عدم وابستگی به خارج و در ادامه آن راه اندازی اینترنت ایرانی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امروز با یک جنگ به اصطلاح هیبریدی دشمن که شامل جنگ اقتصادی، عملیات روانی و اقدامات رسانه ای علیه نظام و انقلاب است، رو به رو هستیم.

وی افزود: از جمله تاکتیک های جدید دشمن در عملیات روانی، راهبری در فضای مجازی، جذابیت نمایش محافل سیاسی دشمن و رسانه های وابسته و ترکیب خواسته های واقعی و کاذب مردمی است.

صفری ادامه داد: نمایش خشونت و تخریب اموال عمومی، انتشار و استفاده از اخبار جعلی برای تحریک مردم، پخش زنده تحرکات و استفاده از تحلیل‌های کارشناسان استودیویی و اسکایپی از دیگر راهبردهای رسانه ای غرب علیه نظام اسلامی ایران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر خلاقیت و هوشیاری رسانه ها برای مقابله با توطئه های جدید استکبار جهانی گفت: بسیج صدا و سیما قرارگاهی مطمئن برای تربیت نیروهای حرفه ای برای رسانه ها و ارتقای سواد رسانه ای جامعه است.

کد خبر 865831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha