لزوم تربیت نسل مشارکت پذیر و نقاد در کشور

طالبی بر تربیت نسل مشارکت پذیر و نقاد در کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «محمدعلی طالبی» شب گذشته در همایش «عهد وفا » که باهدف تجلیل از پیشکسوتان و فارغ‌التحصیلان اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان یزد در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد برگزار شد با اشاره به اینکه برگزاری این‌چنین مراسماتی در شرایط کنونی کشور بسیار نیاز است، گفت: برگزاری مراسمات تجلیل از پیشکسوتان و زحمت کشان هر کانون و گروه و تشکل‌ها سبب تقویت همدلی و سرمایه‌های اجتماعی کشور می‌شود.

استاندار یزد یکی از نیازهای امروز کشور را تربیت دانش آموزان و نسل جدید نقاد و پرسشگر نسبت به تحولات پیرامون خود دانست و افزود: تربیت دانش آموزان مشارکت پذیر و حساس نسبت به تحولات پیرامونی خود از دیگر مسائلی است که باید موردتوجه قرار گیرد که در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی می‌توان این امر را دست‌یافت.

وی عنوان کرد: با ظرفیت و پتانسیلی که در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی وجود دارد می‌توان بسیاری از کارهای روی زمین‌مانده را با مشارکت نهادهای مرتبط مانند آموزش‌وپرورش مرتفع ساخت.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم علاوه بر برش کیک به مناسبت چهل‌سالگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی از پیشکسوتان و فارغ‌التحصیلان اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان یزد تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 866399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha