نام‌گذاری یکی از میادین اردکان به نام شهید فیض

با تصویب اعضای شورای اسلامی اردکان؛ یکی از میدان‌ها سطح این شهر به نام شهید والامقام، سردار سید حسین فیض نام‌گذاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «سید محمد حسینی پور» ضمن اعلام این خبر اذعان کرد: با توجه به پیشنهاد کمیسیون امور فرهنگی شورای اسلامی شهر اردکان؛ نام‌گذاری میدان تقاطع خیابان سعدی به شهید دکتر مرتضی مطهری به نام سردار شهید معظم و معزز، سید حسین فیض اردکانی در صحن علنی این شورا به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اردکان به سایر مصوبات این کمیسیون اشاره کرد و گفت: به پیشنهاد جمعی از اعضاء و مشاورین کمیسیون، میدان محله شریف آباد به نام واعظی، خیابان روبروی خیابان حضرت ابوالفضل (ع) به نام سردار شهید حسینی پور و خیابان جنب رودخانه فصلی الله‌آباد به نام سردار شهید آقا محمد افخمی نام‌گذاری شد.

همچنین شهرام گل، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اردکان در جلسه این کمیسیون از آغاز عملیات اجرایی میدان سردار شهید فیض (تقاطع خیابان شهید مطهری جنوبی به سعدی) خبر داد و گفت: عملیات اجرایی میدان سردار شهید فیض آغاز و امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از این میدان باشیم.

بررسی طرح پیشنهادی فضای ورودی بافت قدیم از محور شهید قانعی ازجمله سایر مسائل مطرح‌شده در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اردکان بود.

لازم به ذکر است که سردار شهید حاج سید حسین فیض اردکانی از پیشکسوتان عرصه ایثار و جهاد در تاریخ ششم خردادماه سال 1397 پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست و به فیض شهادت نائل آمد.

کد خبر 867869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha