شاکر رئیس شورای شهر اردکان شد

در انتخابات هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر اردکان، محمدجواد شاکر به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ در پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر اردکان، انتخابات هیئت‌ رئیسه این نهاد برگزار و منتخبین، مسئولیت‌های جدید را در سال سوم از دوره پنجم شورا بر عهده گرفتند.

پس از رأی‌گیری صورت گرفته؛ «محمدجواد شاکر» به عنوان رئیس، «محمدعلی مروتی» به عنوان نائب رئیس، «عباس امیری» به عنوان مسئول امور مالی، «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد حسینی پور» و «سید محمد حسینی پور» به عنوان منشی شورای اسلامی شهر اردکان انتخاب شدند.

شهردار اردکان نیز در پیامی ضمن تبریک انتخاب محمدجواد شاکر به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهر بر لزوم تعامل و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر در جهت تحقق رشد و توسعه پایدار اردکان و خدمت به شهروندان تأکید کرد.

لازم به ذکر است که در پنجاه و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردکان؛ اعضای کلیه کمیسیون‌های فعال در این نهاد ازجمله کمیسیون های اداری، مالی، خدمات شهری، فرهنگی، عمران، حقوقی، حمل‌ونقل، ماده 100 بدوی، ماده 100 تجدیدنظر، ماده 77، کمیته کار ماده 5، شورای ترافیک، نماینده نیروی انتظامی، هیئت حل اختلاف دارایی بدوی، هیئت حل اختلاف دارایی تجدیدنظر و ماده 7 فضای سبز نیز تغییر کردند.

کد خبر 829663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha