وحدت لازمه مقابله با دشمنان است

پزشکیان با تاکید بر این‌که کشور بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و انسجام مردم و مسؤولان است، گفت: وحدت لازمه مقابله با دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «مسعود پزشکیان» امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح‌های تکمیلی چرخه تولید مجتمع مس سونگون بر لزوم اجرای عدالت در کشور، تأکید کرد و اظهار داشت: قرار نیست یک منطقه تبدیل به بهشت و بقیه جاها به جهنم تبدیل شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در کشور به دنبال عدالت هستیم و در این خصوص نباید سهم منطقه ای به جای دیگری داده شود، خاطرنشان کرد: وحدت مسؤولان و نمایندگان مجلس موجب تحقق مراحل توسعه مجتمع مس سونگون شد.

وی با اشاره به اقدامات دولت در آذربایجان شرقی گفت: راه اندازی خط آهن میانه - بستان آباد، ادامه مراحل اجرای قطار شهری تبریز، توسعه مس سونگون، نفلین سینیت، طرح های احیای دریاچه ارومیه و سایر طرح های زیرساختی نباید نادیده گرفته شود.

پزشکیان، با تاکید بر این‌که کشور بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و انسجام مردم و مسؤولان است، ادامه داد: با وحدت و انسجام می توان مملکت را در مقابل آمریکا و اروپا که می خواهند مردم ما را به زانو دربیاورند، روی پا نگه داشت.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و در مقابل به زعم آن ها تحریم های نابود کننده آمریکا بایستیم.

کد خبر 870696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha