جامعه نیازمند شناخت آرمان‌های شهدا است

پورمحمدی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از ضرورت‌های فعلی جامعه برای شناساندن آرمان‌های شهدا و ترویج روحیه ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» عصر امروز در یادواره شهید محمد خلیل‌پور نهر اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از ضرورت‌های فعلی جامعه برای شناساندن آرمان‌های شهدا و ترویج روحیه ایثار و شهادت است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که تقویت روحیه جهادی برای استمرار راه شهدا نیز باید مورد توجه باشد، افزود: سعادت و استقلال امروز کشور ما مرهون رهبری‌های داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی  و مجاهدت و جان‌فشانی شهدای گلگون‌کفن است.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی، شاهد عزت و اقتدار روزافزون ایران هستیم و همه وظیفه داریم  برای انسان‌هایی که درس آزادی و آزادگی به ما داده و زندگی سعادتمند را برای ما رقم زده‌اند ادای احترام کنیم.

پورمحمدی با مقایسه نظام جمهوری اسلامی ایران با نظام‌های مستبد استکبار جهانی، گفت: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در مقابل تمامی زورگویان جهان، قد علم کرده و بنده اربابان زر و زور و استکبار نبوده و نخواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: ملت ایران همواره بر اساس آموزه‌ها و آرمان‌های دینی خود و راهنمایی‌های مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب، به مسیر خود در راه استقلال و اقتدار ادامه خواهد داد.

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که دشمنی استکبار از فردای پیروزی انقلاب اسلامی، آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: استکبار جهانی از درک قدرت ایمان، فداکاری و ایثار مردم ما عاجز است.

وی با تأکید بر این‌که دشمنان باید بداند که سلاح‌های جنگی در مقابل سلاح ایمان و شجاعت جوانان ما کارساز نخواهد بود، گفت: امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با استکبار جهانی قرار داریم، همه باید در این شرایط دست به دست هم داده و توطئه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی، وحدت، ایمان و ولایت‌پذیری را اصلی‌ترین عوامل پیروزی و مقاومت جمهوری اسلامی در مقابل زورگویی‌های دشمنان دانست و افزود: دشمنان ما در تلاش هستند که صفوف اتحاد ما را بشکنند و به بهانه‌های مختلف به ارزش‌های ما جسارت کنند.

کد خبر 871612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha