مراسم گرامیداشت ۹دی در ۳۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار می‌شود

حجت الاسلام ملایی گفت: مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی با حضور اقشار مختلف مردم این استان در ۳۰ نقطه شهری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «احمد ملایی» امروز (7 دی) در دیدار دست اندکاران ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: شعار محوری مراسم امسال «۹ دی مظهر بصیرت، ولایت مداری و عبور از فتنه‌ها» است و مراسم محوری یوم الله 9 دی در همه شهرها و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری مراسم محوری این روز در 3 نقطه استان خبر داد و گفت: مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در بیرجند ساعت 9:30 صبح  روز دوشنبه در محل مسجد امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه سخنران این مراسم 9 دی در مرکز استان حجت‌الاسلام شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس است، افزود: پس از پایان مراسم نیز راهپیمایی یوم الله 9 دی با حضور اقشار مختلف در امتداد  خیابان شهید تیموپور برگزار می شود.

 

حجت الاسلام ملایی با اشاره به اینکه طی40 سال گذشته بحران‌ها و فتنه‌هایی بسیاری از سوی دشمن بر ملت و انقلاب اسلامی تحمیل شده، ادامه داد: اما مردم با بصیرت و ولایتمدار تمام این فتنه ها را فرونشاندند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه بصیرت افزایی حقی است که مردم بر گردن ما دارند و همه باید به تکلیف خود در این زمینه عمل کنند، افزود: تا باطل و دشمن وجود دارد فتنه و فتنه‌گری نیز خواهد بود لذاب باید هوشیار باشیم.

 

به گفته وی به تعبیر مقام معظم رهبری ماهیت و ذات دشمن درهم آمیختن حق و باطل و ایجاد شبه و فضای یاس و ناامیدی است که تنها راه مقابله با آن بصیرت افزایی در جامعه می باشد.

کد خبر 873260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha