برگزاری بیش از ۸۰۰ برنامه به مناسبت بزرگداشت حماسه ۹ دی در یزد

زارع ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: به این مناسبت بیش از ۸۰۰ برنامه در سطح استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سعید زارع» در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت « حماسه 9 دی» گفت: این حماسه بزرگ با حضور مردم به عنوان نقطه عطفی در دهه چهارم انقلاب بود.

 

جانشین شورای هماهنگی با تبلیغات اسلامی یزد خاطرنشان کرد: به این مناسبت برنامه های مختلفی در سطح استان برگزار می شود که تعداد 400 برنامه شاخص در این زمینه با همکاری دستگاه ها و تشکل های مردمی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: به این مناسبت در تمامی برنامه ها برنامه شاخص داریم که در شهر یزد نیز برنامه گردهمایی بزرگ با حضور حجت الاسلام پناهیان در محل میدان امیرچخماق یزد برگزار می شود.

 

زارع تصریح کرد: دشمنان ما در ۴۰ سال گذشته نشان داده‌اند با دین، دیانت و حکومت اسلامی مشکل دارند و مکتب تشیع را نیز بر نمی‌تابند.

 

جانشین شورای هماهنگی با تبلیغات اسلامی یزد گفت:  آنها همواره در صدد آسیب رساندن به نظام اسلامی هستند اما در گذشته، فتنه گری های آنها در فواصل طولانی مدت انجام می‌شد لیکن اکنون هر سال به دنبال ایجاد فتنه‌ای جدید هستند و در این شرایط مردم باید هوشیار باشند و دولت نیز باید هوشمندانه‌تر رفتار کرده و بر مبنای عدالت با مردم رفتار کند.

کد خبر 873443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha