یزد می‌تواند به عنوان پایتخت فرهنگی مساجد کشور انتخاب شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با محوریت فهما گفت: یزد می‌تواند به عنوان پایتخت فرهنگی مساجد کشور انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مجید جوادیانزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به هویت شهر تاریخی یزد گفت: استان یزد با توجه به ماهیت خود می تواند به عنوان استانی فرهنگی در سطح کشور معرفی شود و در زمینه مساجد نیز به عنوان پایتخت فرهنگی مساجد کشور انتخاب شود.

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان ظرفیت هایی در سطح استان هستند که از این طریق می توانیم بسیاری از فعالیت های فرهنگی و هنری را به دوردست ترین نقاط استان ارائه دهیم و به مردم خدمت رسانی فرهنگی داشته باشیم.

همچنین در ادامه حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز با اشاره به برگزاری رویداد ملی فهما گفت: با توجه به زمان باقی مانده در برگزاری رویداد ملی فهما، خوشبختانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد توانسته اند به خوبی در سطح کشور بدرخشند و در بین رتبه های برتر کشوری قرار گیرند.

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد می توانند با حضوری فعال در رویداد ملی فهما به عنوان پایتخت فرهنگی و هنری مساجد کشور معرفی شوند و امیدواریم این اتفاق مبارک برای استان شکل گیرد.

کد خبر 874585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha