بازدید نخبگان استان یزد از گنجینه ایثار اردکان

رئیس بنیاد نخبگان استان و مستعدان برتر یزدی از گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ رئیس بنیاد نخبگان استان و جمعی از مستعدان برتر یزدی در جهت تجدید بیعت بیش از پیش با آرمان‌های گهربار شهدای والامقام انقلاب شکوهمند اسلامی و دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس از بخش‌های مختلف و متعدد گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان بازدید و دیدن به عمل آوردند.

در این بازدید که باهدف ترویج فرهنگ ایثار در سطح جامعه انجام شد، بازدیدکنندگان که جزء استعدادهای علمی استان محسوب می‌شوند در جریان اقدامات صورت گرفته برای جمع‌آوری آثار بجا مانده از شهدای معزز قرار گرفت.

مسئولان گنجینه ایثار و شهادت اردکان نیز در خصوص نحوه راه‌اندازی این مجموعه، جمع‌آوری و نگهداری آثار شهدا در بخش‌های گوناگون، توضیحاتی را بیان کردند.

دکتر سید مهدی کلانتر، رئیس بنیاد نخبگان استان یزد در پایان این بازدید با تشکر، تجلیل و قدردانی از تلاش‌های مداوم مسئولین این مجموعه و آرزوی پاداش خیر برای دست‌اندرکاران، گنجینه ایثار و شهادت اردکان را در نوع خود بی‌نظیر توصیف کرد و بر لزوم تلاش در جهت معرفی بیش از پیش این گنج عظیم به آحاد و اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان تأکید کرد.

لازم به ذکر است که گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان از سال ۱۳۹۱ به منظور حفظ آثار وزنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای این شهرستان، معرفی سیره و سبک زندگی شهدای سرافراز و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان جامعه در محل ساختمان سابق بیمارستان قلب واقع در خیابان مرحوم حضرت آیت‌الله حائری دایر شده است.

کد خبر 873904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha