دشمن در برخورد با انقلاب اسلامی به آخر خط رسیده / امنیت در کشور پایدار و برقرار است

مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دستان دشمن در برخورد با انقلاب اسلامی خالی تر از گذشته و در مقابله با ما به آخر خط رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، سردار رمضان شریف، امروز در مراسم گرامیداشت نهم دی که با حضور قشر عظیمی از مردم ولایتمدار و بصیر مردم خراسان شمالی در محل مسجد انقلاب شهرستان بجنورد برگزار شد، ضمن قدردانی از شرکت پرشور مردم خراسان شمالی در راهپیمایی، گفت: این حضور یک پیام معنا داری برای کسانی که بر طبل اختلافات در کشور ما می کوبند، دارد.

 

مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: 10 سال از فتنه عمیق و گسترده سال 88 می گذرد، رو سیاهی برای دشمنان و عزت و افتخار برای ملت فهیم ما به ثبت رسید.

 

وی اذعان داشت: همه مطالعات و تحقیقات صورت گرفته طی این 10 سال بیان کننده این است که فتنه 88، طراحی آمریکایی ها و صهیونیست جهانی بوده و هیچ شکی نیست که مرکز اصلی این فتنه در خارج از مرزها و به واسطه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است.

 

*حوادث بعد از 9 دی طراحی دشمنان است

 

سردار شریف افزود: حوادث بعد از 9 دی نیز طراحی و نقشه شوم دشمنان برای براندازی نظام اسلامی ایران بوده و هست و ادامه دارد.

 

وی اظهارداشت: به برکت بصیرت، آگاهی و شجاعت ملت ما، طول این حوادث کاهش پیدا کرده و دیگر 8 ماه طول نمی کشد و همانند فتنه اخیر در 48 ساعت جمع می شود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: اما نکته ای که حتماً باید به آن توجه کنیم آن است که دشمن برای بهره گیری از حوادثی که در کشور اتفاق می افتد، طراحی و برنامه دارد.

 

سردار شریف افزود: در حقیقت دشمن قدرت ایجاد فتنه و خطر برای جمهوری اسلامی ایران را ندارد، اما قدرت بهره گیری از توطئه و خطر ایجاد شده را دارد و باید همه ما توجه کافی به این نکته داشته باشیم.

 

* دستان دشمن در برخورد با انقلاب اسلامی خالی تر از گذشته است

 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدات سنگین و سخت دشمنان در سال های اول انقلاب همچون هشت سال جنگ تحمیلی، حوادث سیستان، ترکمن صحرا و ...، گفت: دشمن در طول تمامی 40 سال انقلاب، انواع تهدیدات را طراحی کرده و در همه آن ها بلا استثناء پیروز میدان ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

 

سردار شریف افزود: دشمن روزی سلطنت طلب ها، منافقین و ... را داخل داشت؛ حزب بعث صدام، گروهک های تروریستی و داعش داشت، اما امروز دستان دشمن از همه دوران های گذشته خالی تر است و باید بداند که دستانش از همیشه در برخورد با انقلاب اسلامی خالی تر از گذشته است.

 

وی با اشاره به اینکه داشته امروز دشمن چیست؟ غیر از امپراطوری رسانه ای چیز دیگری ندارد، خاطرنشان کرد: مردم ما فهیم تر از آن هستند که گول مریم رجوی ها و مسیح علینژادها را بخورند.

 

*ملت ایران جانانه پای انقلاب ایستاده اند

 

سردار شریف تصریح کرد: ملت ایران 40 سال پای این انقلاب جانانه ایستاده اند و 200 هزار شهید گرانقدر همچون شهید چمران، همت، باکری و کاظمی، دلیل بر این ادعا است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به دشمنان ایران اسلامی گفت: با ملتی روبرو هستید که 40 سال قدم به قدم با شما جنگیده و نتوانستید کاری از پیش ببرید، از این به بعد نیز نوبت پیروزی ما و شکست نهایی استکبار است.

 

*دنیا فهمیده که استکبار جهانی در مقابله با انقلاب اسلامی هیچ توانی ندارد

 

وی بیان داشت: پهباد منحصر به فرد دشمن در خلیج فارس مورد اصابت نیروهای ما قرار گرفت و با تکنولوژی صد درصد بومی ساخته و در معرض دید دشمن قرار گرفت که این امر نشان از ضعف قدرت دشمن در برابر ما است.

 

سردار شریف خطاب به دشمنان نظام گفت: با چه داشته ای ملت ایران را می ترسانید و هیاهو راه می اندازید؟ حال آنکه دنیا فهمیده که استکبار جهانی در مقابله و برخورد با انقلاب اسلامی هیچ توانی ندارد.

 

*گام دوم انقلاب، گام پیروزی های مکرر ما و شکست های دشمن است

 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: 40 سال فرصت داشتیم برای استحکام زیر ساخت های کشور و به فضل الهی به مرحله ای رسیدیم که دشمن قادر به کوچکترین حرکتی در حوزه دفاعی، نظامی و امنیتی علیه ما نیست.

 

سردار شریف بیان داشت: در حال حاضر دشمن برای تضعیف نظام در تلاش است نقاط ضعف کشور را بحرانی جلوه دهد و به خیال خود سناریویی که در لبنان و عراق ایجاد کرده در ایران نیز تکرار کند.

 

وی اذعان داشت: در ماجرای افزایش قیمت بنزین به دنبال اسکان دولت در ایران بودند که به فضل الهی و با یک صحبت کوتاه مقام معظم رهبری در این خصوص، تمام نقشه های آن ها خنثی و این فتنه در کمتر از 48 ساعت جمع شد.

 

*مسئولان به دنبال اقتصاد پایدار و معیشت مرفع ملت باشند

 

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: فرماندهان ما در سپاه و نیروهای مسلح بارها در حوزه نظامی و دفاعی با صدای بلند اعلام کردند که امنیت در کشور ما پایدار و برقرار است؛ مسئولان اداره کننده کشور به فکر اقتصاد پایدار و معیشت ملت باشید تا این بهانه هم از دست دشمن گرفته شود.

 

وی اظهارداشت: سپاه به عنوان خادم ملت ایران و مستضعفان پیش قدم در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در کشور است.

 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می کند ما را در حوزه اقتصادی و سازندگی با چالش مواجه کند که حربه اخیر آن ها افزایش قیمت بنزین است، گفت: فرزندان ما در قرارگاه خاتم سپاه با همکاری وزارت نفت و دولت برای اولین بار بعد از 100 سال که ما صاحب نفت و گاز هستیم، با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس این حربه را از دشمن گرفتند.

 

وی افزود: با ایجاد این پالایشگاه نه تنها در تولید بنزین برای مصرف داخلی بلکه به صف صادرکنندگان بنزین دنیا هم پیوستیم.

 

سردار شریف خاطرنشان کرد: اگر اراده کنید و با مدیریت جهادی وارد میدان شویم، مطمئن باشید همه تهدیدات دشمن در حوزه اقتصادی به یک فرصت پایدار تبدیل خواهیم کرد.

کد خبر 874219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha