ریالی از تسهیلات انتقال آب به استان کرمان پرداخت نشده است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب به کرمان از مسیرهای مختلف تسهیلات می خواهد که هنوز تخصیص داده نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمد مهدی زاهدی دوشنبه شب (9 دی) در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر نیرو گفت: گفت: انتقال آب به کرمان از مسیرهای مختلف تسهیلات می خواهد که برای سال 98 هزار میلیارد تومان باید داده می شو اما حتی یک ریال هم به این پروژه تخصیص داده نشده و متاسفانه برای پروژه پتروشیمی که سه سال دوندگی کردیم تسهیلاتی که قرار بود صندوق توسعه دهد به هلدینگ منوط کرده است.

 

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: منطقه شهداد از گرم ترین نقطه کشور است که تعرفه برق آن باید مانند بندرعباس باشد اما جواب این است که هواشناسی به ما گزارش نداده؛ مردم که نباید اسیر این باشند.

 

 

وی ادامه داد: در مورد راور در طرح های توسعه فولاد حداقل تا دو سال آینده 250 مگاوات برق نیاز داریم که خواهشمندیم برای تامین برق برنامه ریزی شود تا در آینده دچار مشکل نشود.

 

زاهدی خاطرنشان کرد: بحث تولید انرژی خورشیدی مهم است و استان کرمان به خصوص شمال استان در این باره وضعیت ویژه ای دارد که درخواست داریم دانشکده انرژی های تجدیدپذیر در دانشگاه تحصیلات تکمیلی شهر کرمان ایجاد شود.

 

 

مصطفی آیت اللهی موسوی،  معاون عمرانی استانداری گفت: سیل بحث مهمی است که باید توجه شود در بارندگی های امسال با بروز سیل مواجه هستیم که از بابت رودخانه ها شدیدا" مشکل داریم.

کد خبر 874421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha