آمریکا در انتظار انتقام سخت برای شهادت سردار قاسم سلیمانی باشد

آیت الله معلمی شرکت یکپارچه مردم در بزرگداشت سردار آسمانی را بیانگر بصیرت، معرفت و قدرشناسی آنها از این سردار سرافراز سپاه اسلام دانست وگفت: دولت تروریست آمریکا در انتظار انتقام سخت برای شهادت سردار قاسم سلیمانی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آیت الله «علی معلمی»، امروز (یکشنبه 15 دی) در مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در مسجد جامع قائمشهر گفت: مردم کشورهای مختلف به ویژه ملت ولایی ایران، منطقه و همچنین امت اسلامی در تکریم سردار شهید سلیمانی، حضور گسترده و باشکوهی داشتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، شرکت یکپارچه مردم در بزرگداشت سردار آسمانی را بیانگر بصیرت، معرفت، قدرشناسی آنها از این شهید والامقام دانست و افزود: دولت تروریست آمریکا در انتظار انتقام سخت برای شهادت سردار قاسم سلیمانی باشد و بنا به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) دیگر آمریکا در هیچ مکانی، امنیت ندارد.

 

آیت الله معلمی اظهار کرد: حاج قاسم قبل از شهادت خویش به همسرش سفارش کرد که بر سنگ قبرش، ذکری از عناوین نباشد و این آن را در وصیت نامه خود نیز آورد که این امر بیانگر اخلاص و تواضع و سرباز ولایت بودن این سردار دل ها است.

امام جمعه قائمشهر بیان کرد: مرگ در بستر به خاطر مجاهدت ها و فداکاری های فراوان برای سردار شهید قاسم سلیمانی، بسیار اندک و هیچ بود که آمریکای جنایتکار، شیطان بزرگ، سردار سرافراز سپاه اسلام، یادگار دفاع مقدس را به آرزویش رساند و دیدار و وصال حق بهترین پاداش برای وی بود.

 

آیت الله معلمی ابراز کرد: حاج قاسم همچون انبیا الهی و ائمه اطهار(علیهم السلام) در برابر دوستان، با ملایمت و مهربانی رفتار می کرد اما در مقابل دشمنان، با نهایت مقاومت و عدم سازش پذیری، می ایستاد.

به گزارش شبستان، گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در مساجد، تکایا و حسینیه های دیگر قائمشهر همچون سایر نقاط  با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.  

کد خبر 877196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha