شهید ابو مهدی المهندس فردا مهمان مردم آبادان و خرمشهر/ تعطیلی ادارات و مدارس آبادان در روز سه شنبه

موسوی از تشییع پیکر پاک و مطهر مجاهد شهید ابومهدی المهندس همرزم سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از فرودگاه بین المللی آبادان تا مرز بین المللی شلمچه خبر داد.

«سید زین العابدین موسوی» شامگاه (دوشنبه ۱۶ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: مردم شهید پرور، انقلابی و ولایتمدار آبادان و خرمشهر فردا (سه شنبه ۱۷ دی) میزبان پیکر پاک و مطهر سردار شهید ابومهدی المهندس جانشین گروه جهادی حشدالشعبی عراق و از همرزمان سردار پر افتخار ایران و جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای بدرقه و عزیمت به عراق هستند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان افزود: پیکر این شهید والامقام فردا ساعت ۸ صبح از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی (ره) آبادان وارد این شهر می شود و پس از مراسم باشکوه تشییع در آبادان و خرمشهر از طریق مرز بین اللملی شلمچه برای خاکسپاری به کشور عراق منتقل خواهد شد.

 

وی به مسیر تشییع پیکر این سردار شهید اشاره کرد و اذعان داشت: محل وداع و استقرار همه مردم شریف آبادان از مکان مقدس سیدعباس واقع در ایستگاه ١٢ به طرف فلکه فرودگاه تعیین شده و پس از وداع مردم آبادان پیکر پاک شهید ابو مهدی مهندس پس از تشییع تا میدان دانشگاه علوم و فنون جهت وداع مردم خرمشهر به شلمچه منتقل خواهد شد.

 

موسوی با بیان اینکه فردا، سه شنبه ادارات و مدارس آبادان در تایم صبح تعطیل است اضافه کرد: با توجه به تغییر محل وداع مردم آبادان با پیکر پاک شهید ابومهدی المهندس، فردا (سه شنبه ۱۷ دی) کلیه ادارات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و مدارس آبادان تعطیل است.

 

فرمانداران ویژه شهرستان های آبادان و خرمشهر، ائمه جمعه، مدیران و مسئولان این ۲ شهر از آحاد مردم همیشه در صحنه، شهید پرور، انقلابی و ولایتمدار برای حضور در مراسم تشییع پیکر این شهید والا مقام دعوت کردند.

 

کد خبر 877555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha