برگزاری مجمع سالیانه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان یزد

مجمع سالیانه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مجمع سالیانه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان یزد با حضور بهمن نیک‌خو نایب‌رئیس و کشاورز نوری معاون امور استان‌های فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین همچنین علی‌محمد عطابخش رئیس هیئت و مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد.

مجمع استان با خیرمقدم علی‌محمد عطابخش به اعضاء مجمع و میهمانان آغاز شد و در ادامه سید کاظم حسینی دبیر هیئت استان به‌عنوان دبیر مجمع به ارائه گزارش عملکرد هیئت در سال 98 و تقویم پیشنهادی سال ۱۳۹۹ پرداختند، سپس مسعود سلطانی خزانه‌دار هیئت گزارش مالی سال‌های 97 و 98 هیئت را ارائه نمودند که همه موارد به تصویب اعضاء مجمع رسید.

سپس مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان به ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت هیات استان پرداخت و بعدازآن اعضاء مجمع در رابطه با مشکلات و موانع موجود مطالبی را ارائه دادند.

حسن ختام مجمع سالیانه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان یزد صحبت‌های دکتر نیک‌خو نایب‌رئیس فدراسیون در خصوص جایگاه و عملکرد هیئت یزد در سطح کشور و همچنین پاسخ به درخواست‌های ارائه‌شده توسط اعضاء مجمع بود.

شایان‌ذکر است در پایان مجمع از عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و همچنین سید حسین سیدعربی و مهدی خضری مشاور و رئیس اداره ورزش این سازمان به پاس حمایت همه‌جانبه از هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان یزد با اهداء لوح تقدیر از سوی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 878009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha