لزوم شناسایی زمین مناسب برای اجرای طرح ملی مسکن در ماسال

صفری گفت: راه‌وشهرسازی زمین مناسب برای اجرای طرح ملی مسکن در ماسال را شناسایی و معرفی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «جعفر صفری» ظهر امروز(یک‌شنبه، ۸دی) در جلسه شورای مسکن که در محل فرمانداری ماسال برگزار شد اظهار کرد: عملکرد شهرستان ماسال در زمینه مسکن مهر قابل قبول نیست.

 

معاون فرماندار ماسال با بیان اینکه بسیاری از مردم با آرزوی داشتن یک واحد مسکن در این طرح شرکت کردند اما هیچ اتفاقی نیفتاد و ساخت مسکن به ثمر نرسید افزود: اگر ما هم نسبت به اجرای درست و به‌موقع پروژه‌ها بی‌تفاوت باشیم 2 سال آینده مردم ما را به چشم مدیر بی‌کفایت می‌بینند.

 

وی با بیان اینکه طرح مسکن ملی اعلام شده اما استقبال زیادی وجود ندارد که شاید دلیلش همان اجرا نشدن مسکن مهر 200 واحدی شهرستان باشد گفت: شناسایی زمین مناسب برای اجرای طرح مسکن ملی و اطلاع‌رسانی به‌موقع به متقاضیان دهک چهار به بالا در اولویت باشد.

 

صفری تصریح کرد: وام ۴۰ میلیون تومانی با سود پنج درصد و بازپرداخت ۱۲ ساله برای مسکن روستایی تسهیلات خوبی است که باید توسط بخشداران و دهیاران به روستاییان اطلاع‌رسانی شود.

 

معاون فرماندار ماسال با بیان اینکه سهمیه شهرستان ماسال در سال جاری برای صدور سند یک هزار جلد است که ۴۵۰ پرونده داریم و ۱۳ جلد سند صادر شده است، خاطرنشان کرد: انحراف عملکرد با برآورد باید ۱۰درصد باشد اما اکنون ۹۹ درصد اختلاف وجود دارد.

 

وی با اشاره به موضوع فوق اظهار کرد: اگر سهمیه‌ای برای شهرستان می‌گذارند ولی زیرساخت آن مشخص نیست باید کار به‌صورت تعاملی انجام شود.

 

صفری خاطرنشان کرد: باید در خصوص مسکن مهر و مسکن مهر معلولین شهرستان ماسال راهکارهایی پیدا و مشکلات آن رفع شود تا نگرانی مردمانی که در این طرح‌ها شرکت کرده‌اند، کاهش یابد.

کد خبر 873664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha