سردار قاآنی، یک سلیمانی دیگر است

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: باید حمایت و پشتیبانی خود را از فرمانده جدید نیروی سپاه قدس اعلام کنیم تا دشمنان بدانند ملت ایران پشتیبان سردار قاآنی و سپاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد دانشگاه تبرز برگزار شد، اظهار داشت: شایسته است که در کنار سوگ و عزاداری فقدان این بزرگ مرد اسلام و ایران، وجه حماسی شهادت نیز مطرح و برجسته شود و مراسم آن شهید، پایگاه اظهار برائت و نفرت ملی و جهانی علیه آمریکا و صهیونیسم شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: با عنایت به فضاسازی‌ها برای  تشدید اختلافات ساختگی میان ملت های ایران و عراق باید فرصت توطئه را به دشمنان نداد.

وی با بیان این‌که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی چهل سال گذشته ۴۰ هزار شهید تقدیم انقلاب و مقاومت اسلامی کرده است، تصریح کرد: نقش سپاه و نیروی قدس سپاه در حراست از کشور باید برجسته شود.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که باید حمایت و پشتیبانی خود را از منصوب رهبری، فرمانده جدید نیروی سپاه قدس اعلام کنیم تا بدانند ملت ایران اسلامی پشتیبان سردار قاآنی و سپاه است، گفت: امروز، سردار قاآنی، یک سلیمانی دیگر است و ما نباید از این مسأله غفلت کنیم.

وی با بیان این‌که شهید سلیمانی، شخصیتی ملی و انقلابی بوده و باید از ایشان به عنوان یک چهره ملی تقدیر شود، گفت: در شرایط کنونی کشور باید هر گونه تحلیلی که بر مسایل جناحی دامن می‌زند، پرهیز کنیم،
آل هاشم گفت: شهید سلیمانی یک چهره انقلابی به معنای واقعی کلمه بود و خود را سرباز ولایت می‌دانست و بر ولایی بودن خودش اصرار می‌کرد. شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت اسلامی و سیدالشهدای جبهه مقاومت اسلامی است که فرزندان جبهه انقلاب اسلامی را در کشورهای مختلف تربیت کرد.
وی با اشاره به این‌که سردار قاسم سلیمانی دارای  شخصیت فرهنگی و اجتماعی نیز بود، خاطرنشان کرد: آن شهید والامقام در خدمت رسانی به مردم همیشه پیشگام بود، شاید کم‌تر کسی بداند که راه اندازی و توسعه مواکب اربعین حسینی مخصوص این شخصیت بزرگ و اجتماعی بود.
امام جمعه تبریز گفت: امروز با اقتدا به رهبر حکیم انقلاب اسلامی باید هجمه‌های تبلیغاتی و تحلیلی‌مان به سمت آمریکا و به سمت صهیونیسم و ارتجاع منطقه برود، واقعه شهادت سردار مقاومت اسلامی باید نماد وحدت و همبستگی ملی و منطقه‌ای باشد.
وی ادامه داد: باید از هر گونه تحلیلی که شائبه حساب‌های سیاسی  دارد، اجتناب کرده و با تمام توان و برنامه‌ریزی، مراسم تجلیل از سردار سلیمانی را با شکوه ادامه داد؛ تا این مراسم، جلوه گاه وحدت ملی و مردمی باشد.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: باید در بهترین زمان ممکن و با برنامه‌ریزی و طراحی بسته اقدام در ابعاد مختلف اقدام و از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرده و به مطالبه مردمی انتقام، توجه شود.

وی بیان کرد: انتقام خون پاک شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس، باید یک انتقام بین‌المللی باشد، کشورهای اسلامی هم باید به دنبال این انتقام باشند، دشمنان درصددند انتصاب سردار قاآنی را کم رنگ جلوه دهند، متاسفانه ما هم در تبلیغات خود به این نکته توجه نداریم، آن‌ها می‌خواهند نشان دهند که سردار قاآنی دیگر سلیمانی نیست، همه مردم باید از این شخصیت، حمایت و تجلیل کنند.

کد خبر 878510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha