وحدت بین مسلمانان کشورهای اسلامی ثمره خون سردار شهید سلیمانی است

سردار آبنوش گفت: امروز با شهادت شهید سلیمانی وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان کشورهای اسلامی در منطقه ایجاد شده که همین دشمنان اسلام را عصبانی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید قزوین، سردار «سالار آبنوش» در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع شهر دانسفهان بوئین ‌زهرا بیان کرد: این شهید بزرگوار تابع محض ولایت بود و همیشه در عملی کردن فرمان رهبری تلاش می ‌کرد تا محقق شود.

 

فرمانده عملیات سازمان بسیج کشور با بیان اینکه تبعیت از ولایت، آرامش و ثبات کشور را ارتقا می دهد، افزود: همه مردم ایران باید همانند شهدا و مانند سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی از ولایت‌ فقیه تبعیت کنند تا همیشه مقابل دشمنان سربلند و پیروز باشند.

 

وی ادامه داد: امروز با شهادت شهید سلیمانی وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان کشورهای اسلامی در منطقه ایجاد شده که همین دشمنان اسلام را عصبانی کرده است.

 

سردار آبنوش اضافه کرد: باید همه ملت ایران و مسلمانان جهان هوشیار بوده و نسبت به توطئه‌های دشمنان بصیرت داشته باشند تا با همدلی و یکپارچگی همه نیروهای آمریکایی را از منطقه بیرون کنیم.

 

وی با بیان اینکه به فرموده رهبری انتقام سختی از آمریکا خواهیم گرفت که این مهم به 2 صورت تاکتیکی و راهبردی است، اظهار کرد: امروز حمله به پایگاه نظامی آمریکا در عراق تاکتیکی بوده و راهبردی هم در چند روز آینده انجام خواهد شد.

 

فرمانده عملیات سازمان بسیج کشور به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: ملت ایران باید نمایندگانی را به مجلس بفرستند که همانند شهید سلیمانی تابع ولایت باشند و مشکلات را از پیش پای ایشان بردارند نه اینکه خودشان مشکل‌ ایجاد کنند.

 

وی تأکید کرد: اگر مجلس ما انقلابی باشد بسیاری از مشکلات مردم برطرف خواهد شد و آنها با راحتی و رفاه بیشتری زندگی خواهند کرد.

 

سردار آبنوش به وحدت مردم ایران و عراق اشاره کرد و گفت: دشمنان تلاش دارند تا به این وحدت خدشه وارد کنند که باید مسلمانان نسبت به این توطئه دشمنان هوشیار باشند.

 

کد خبر 878616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha