اخلاص و تواضع شهید سردار قاسم سلیمانی الگویی ماندگار است

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: اخلاص و تواضع شهید سردار قاسم سلیمانی نشان داد که دنیا در نظر مردان خدایی، ناچیز و حقیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «محمدتقی پورمحمدی» امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این ضایعه برای ملت ایران به ویژه رهبر انقلاب اسلامی سخت و ناگوار بود.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری افزود: سال ها مجاهدت در هشت سال دفاع مقدس و نیز جبهه مقاومت اسلامی در منطقه، زمینه ساز محبوبیت این سردار بزرگ اسلام در بین مردم شده است.

وی با تأکید بر این‌که مردم دوستدار مسؤولان خدمتگزار و صادق خود هستند، ادامه داد: اخلاص و تواضع شهید سردار قاسم سلیمانی نشان داد که دنیا در نظر مردان خدایی، ناچیز و حقیر است.

امام جمعه مراغه اضافه کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، همانند حضرت زهرا(س)، شهید راه ولایت و اسلام به دست دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بود.

گفتنی است، در پایان این مراسم از تلاش های حجت الاسلام رحیم علی طالعی؛ تقدیر و حجت الاسلام ابراهیم برزگر به عنوان مسؤول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه معرفی شد.

 

کد خبر 879547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha