برگزاری نشست های «جمعه های انتقام» تا چهلم شهید سلیمانی

کارشناس فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم با اشاره به برنامه های فرهنگی ستاد نماز جمعه قم در دهه فجر از برگزاری نشست های «جمعه های انتقام» تا چهلم شهید سلیمانی خبرداد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سومین جلسه «کارگروه مساجد» ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز(یکشنبه 22دی) در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام «سید مرتضی حسینی سرشت» در این نشست با اشاره به تغییر رویکردهای برنامه های فرهنگی نماز جمعه قم بعد از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یادآور شد: بعد از شهادت حاج قاسم جلسه ای در نهاد نماز جمعه قم در این رابطه برگزار و تصمیمات خوبی گرفته شد.

کارشناس فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم تصریح کرد: با توجه به این که چهلم شهید سلیمانی 22 بهمن ماه خواهد شد، جمعه های منتهی به 22 بهمن ماه را جمعه های انتقام نام گذاری کرده ایم و قبل و بعد از نماز جمعه برنامه های بصیرتی داریم.

وی تأکید کرد: در کنار آن اجرای گروه سرود، نمایشگاه روایتگری نیز برگزار می‌ شود و همچنین مسابقه کتابخوانی کتاب «سه دقیقه در قیامت» که بی ربط به این موضوع هم نیست برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی سرشت در ادامه با تأکید بر این که علاوه بر قم شهرهای دارای ظرفیت نیز از این حیث پشتیبانی می‌ شوند، گفت: تا 22 بهمن تمرکز بر روز جمعه است و اتفاقا استقبال خوبی هم صورت گرفته و خواست مردمی هم بوده است.

وی افزود: روشنگری و دشمن شناسی رویکرد اصلی تمام این برنامه های ما و محور اصلی موضوعات محسوب می‌ شود از این رو خوب است که یک برنامه با همکاری کارگروه مساجد روز جمعه ظهر قرار داده شده و برگزار شود.

کد خبر 879927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha