برنامه های دهه فجر با رویکرد خدمت به مردم برگزار شود

امام جماعت مسجد حضرت ابالفضل العباس(ع) قم با بیان این که لازم است برنامه های دهه فجر با رویکرد خدمت به مردم برگزار شود، گفت: مسؤولان و نهادها نیز در این جلسات به قول هایی که در بین مردم می دهند، عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سومین جلسه «کارگروه مساجد» ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز(یکشنبه 22دی) در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام «سیدمحمدحسن پورموسوی» در این نشست یادآور شد: ما در دهه فجر امثال برنامه های خود را با رویکرد خدمت به مردم برگزار می کنیم و برنامه های تدارک دیده شده با این محور است حتی توزیع بسته های ارزاق با اسم شهدا و امام راحل صورت می گیرد.

امام جماعت مسجد حضرت ابالفضل العباس(س) قم از برگزاری همایش گرامیداشت شهدای انقلاب در دهه فجر به همت این مسجد خبرداد و گفت: به نظر می‌ رسد رویکرد خود جمع نیز باید به این سمت برود که به مردم خدمت کنیم که دراین صورت خیلی بازدهی بیشتری دارد و از این کسالتی که برای شان پیدا شده بیرون می آیند.

وی در ادامه با تأکید بر این که حضور مسؤولان منطقه در مساجد اثرات زیادی دارد، گفت: می‌ تواند در همان جلسات مشکلات برررسی شود که بازدهی خوبی دارد و همین طور سازمان ها و ارگان های مختلف در برنامه هایی که درون مساجد برگزار می‌ کنند و قول هایی می دهند، حتما عمل کنند چون بعضا برخی از نهادها در ایام دهه فجر در مساجد حضور پیدا می‌کنند و قول جوایزی می دهند ولی عمل نمی‌کنند که این مسأله موجب بدبینی مردم می شود.

حجت الاسلام پورموسوی افزود: مسأله دیگری که متأسفانه در قم دچار آن هستیم بحث تبلیغات شهری است که می بینیم ایام فاطمیه گذشت و پرچم های مشکی در کل شهر نصب شد ولی در این قسمت شهر یعنی در نیروگاه که مهد انقلاب اسلامی در قم بوده هیچ پرچمی نصب نشده است که امیدواریم در موضوع پرچم های دهه فجر تزیینات خوبی در این قسمت شهر هم صورت بگیرد.

کد خبر 879932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha