همایش علمی شهدای دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

همایش علمی شهدای ۲۷ دی ماه بمباران کارگاه فنی دانشگاه تبریز فردا در سالن اجتماعات جهاد دانشگاهی (سینمای دانشگاه) واقع در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، تبیین وقایع روز 27 دی‌ماه، بازخوانی نقش دانشگاه تبریز و جهاد دانشگاهی در دوران دفاع مقدس، نقش تفکر جهادی در اقتصاد دانش بنیان، شناخت مبانی معرفتی-ارزشی شهدای دانشگاه و نقش آن در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، راهکارهای الگوپذیری دانشگاهیان از سبک زندگی شهدا و جایگاه دانشگاه و دانشگاهیان در نهادینه کردن فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت از جمله محورهای اصلی این همایش اعلام شده است.

این همایش بیشتر با هدف ارج نهادن به نقش والای دانشجویان شهید دانشگاه تبریز و جهاد دانشگاهی در دوران دفاع مقدس و به سبب عینیت یافتن ارتباط صنعت، دانشگاه، مثال عملی اقتصاد مقاومتی و ارتباط موضوع با گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.

دانشگاه تبریز اولین دانشگاهی است که مورد بمباران و حمله‌ نظامی قرار گرفته و قطعا این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است که باعث شد دانشگاه تبریز عنوان مشهدالشهدای دانشگاه‌های ایران را به خود بگیرد.

گفتنی است، همایش علمی شهدای 27 دی ماه بمباران کارگاه فنی دانشگاه تبریز فردا صبح ساعت 8 صبح در سالن اجتماعات جهاد دانشگاهی (سینمای دانشگاه) واقع در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 880782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha