مهلت ۱۰ روزه کانون های فرهنگی مساجد برای ثبت اطلاعات در سامانه «بچه های مسجد»

مهلت ثبت طرح و برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد برای رویداد ملی «فهما» در سامانه بچه های مسجد تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، با موافقت «حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، رویداد ملی فهما (پایتخت فرهنگی مساجد ایران) به مدت ۱۰ روز تمدید شد.

 

بر این اساس مدیران کانون های مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور تا چهارم بهمن ماه فرصت دارند اطلاعات و فعالیت های خود را در سامانه «بچه های مسجد» به آدرس https://bachehayemasjed.ir/ ثبت کنند.

 

طرح ملی «فهما» (فرهنگ و هنر مساجد ایران) در قالب شاخص‌ های هشت گانه با هدف ارزیابی و رتبه‌ بندی کانون های فرهنگی و هنری مساجد اجرایی شده است.

 

این شاخص ها شامل قرآن و عترت، شبکه سازی و ساماندهی، هنر متعالی، کتاب و کتابخوانی، مناسبت های ملی و مذهبی، فضای مجازی و رسانه، غنی سازی اوقات فراغت و خلاقیت و نوآوری است و کانون های برتر بر اساس ارزیابی شاخص های عنوان شده، تقدیر خواهند شد. 

 

علاقه مندان برای اطلاع از فعالیت ها و برنامه های کانون های مساجد می توانند به سامانه بچه های مسجد مراجعه و بازتاب گزارش های کانون ها را بازدید کنند.

 

اعضای کانون‌ های مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در اسرع وقت با مراجعه به سامانه بچه‌ های مسجد،‌ اطلاعات خواسته ‌شده را تکمیل و این کار را به دلیل حجم بالای مراجعات در سراسر کشور، به‌ روزهای آخر موکول نکنند.

کد خبر 880901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha