شهادت سردار سلیمانی موجب پایداری بیشتر جبهه مقاومت و بیداری مردم شد 

حجت الاسلام حسن سالاری گفت: آمریکایی ها تصور می کردند با ضربه زدن به جبهه مقاومت و آن هم به مغز متفکر آن می توانند جبهه مقاومت را منفعل کنند اما نکته مهم این است که چنین عملیاتی موجب پایداری بیشتر جبهه مقاومت و بیداری مردم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، امروز ۲۷ دی حجت الاسلام «حسن سالاری» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، از سردار سلیمانی به عنوان مغز متفکر جبهه مقاومت یاد کرد و گفت: آمریکایی ها تصور می کردند با ضربه زدن به جبهه مقاومت و آن هم به مغز متفکر آن می توانند جبهه مقاومت را منفعل کنند اما نکته مهم این است که چنین عملیاتی موجب پایداری بیشتر جبهه مقاومت و بیداری مردم شد.


امام جمعه موقت آسمینون خاطرنشان کرد: تشییع پیکر پاک سردار دل ها، ابومهدی المهندس و یارانشان، نمادهایی از جبهه مقاومت و رفراندوم ملی برای گفتمان مقاومت بود.

وی اظهار داشت: رستاخیز عظیم و قیامت عظمای حضور مردم، موجب شد تا خشم و کینه آمریکا و صهیونیسم فوران کند و دندان های خشم و نفرت مزدوران داخلی آنها نیز از فرط عصبانیت فشرده شود.

حجت الاسلام سالاری در خصوص اعلام تایید یا رد صلاحیت های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اصل بررسی صلاحیت داوطلبانِ انتخابات توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت در قانون تصویت شده است و طبعاً قانون گذاران بر روح حاکم بر نظام اسلامی و مردم سالاری دینی به عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی این نظام واقف بوده اند.


خطیب موقت جمعه آسمینون تصریح کرد: با اعلام نتایج تایید یا رد صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم از سوی شورای نگهبان، انتخابات وارد فاز جدیدی شد و طبیعی است که بسیاری از جریانات و نیز کسانی که ردّ صلاحیت شده اند با القاء شبهات بخواهند شورای نگهبان را زیر سوال ببرند.


وی سپاهیان را حافظان امنیت خواند و ابراز داشت: متاسفانه امروز شاهد هجمه دشمن به فرزندان انقلاب اسلامی این سپاهیان سرافراز هستیم.


 حجت الاسلام سالاری ضمن محکوم کردن هجمه های دشمنان به سپاهیان، خاطرنشان کرد: تاکنون حضور آمریکا در منطقه نتیجه ای جز نابودی و ویرانی نداشته است بنابراین باید از منطقه خارج شود همان طور که مجلس عراق تصویت کرد که نظامیان آمریکایی از عراق خارج شوند.

امام جمعه موقت آسمینون در پایان به شهادت شهید نواب صفوی نیز اشاره کرد.

کد خبر 881862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha