پوستر رویداد ملی فهما در تبریز رونمایی شد

همزمان با برگزاری نخستین نشست شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی از پوستر «رویداد ملی فهما» در تبریز رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: همزمان با نخستین نشست شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی که با حضور امام جمعه تبریز و مدیرکل امور استان‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور برگزار شد، از پوستر «رویداد ملی فهما» در تبریز رونمایی شد.

 

 

 

یکپارچه‌سازی اطلاعات در سطوح مختلف استانی، شهرستانی، کشوری، بررسی و ارزیابی وضعیت موجود کانون‌ها و خدمات ارائه شده از نظرکمی وکیفی، تقویت و تسهیل ارتباط بین کانون‌ها، دبیرخانه‌ها و ستاد در مناطق مختلف کشور از جمله اهداف راه‌اندازی سامانه «بچه‌های مسجد» و اجرای طرح ملی فهما است.

 

 

 

همچنین، ایجاد شبکه‌اطلاع‌رسانی و ارتباطی بین کانونی، آشنایی کانون‌ها از فعالیت‌ها و خدمات و دریافت خدمات از یکدیگر، شفاف‌سازی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی، آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی با هدف تخصصی کردن بخش‌های کانونی و بهینه‌سازی کیفیت ارائه خدمات در کانون‌های مساجد از دیگر اهداف سامانه بچه‌های مسجد است.

 

 

 

در این رویداد امتیازات کسب شده کانون‌های فرهنگی هنری در رویداد ملی فهما منجر به انتخاب روستای برتر، شهر برتر، شهرستان برتر و استان برتر می‌شود و استانی که کانونهای آن بالاترین رتبه را کسب کنند به عنوان پایتخت فهما در شب میلاد حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) معرفی می شود.

 

 

 

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

 

 

 

کد خبر 882346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha