عالی‌ترین مفاهیم ارزشی در قالب هنر ارایه شود

آل‌هاشم گفت: اگر هنرمندان والاترین مفاهیم و ارزش ها را در قالب هنر ارائه دهند؛ با آثار ماندگاری روبه‌رو خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ‌حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در دیدار اصحاب فرهنگ و هنر تبریز، با بیان این‌که هنرمندان والاترین مفاهیم و ارزش ها را در قالب آثار هنری خود ارائه می دهند، اظهار داشت: ارزش کار هنرمند بسیار بالاست و هر تلاش هنری از سوی این قشر می تواند تاثیرات مثبت و حتی منفی در جامعه داشته باشد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: ایجاد امید و نشاط و شادابی از وظایف هنرمند به شمار می رود و باید هنرمندان به این سمت حرکت کرده و آن را در جامعه بسط دهند.

وی با اشاره به اشراف رهبر انقلاب بر مسایل هنری و فرهنگی خاطر نشان کرد: همین اشراف، ارتباط صمیمانه و مودت آمیز رهبری با هنرمندان باعث شده است که بخشی گسترده از جریان فرهنگی همواره با ایشان همدل و همراه باشند و آن را بسط دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: تاثیرگذاری رهبر انقلاب بر هنرمندان باعث شده است که دامنه این تاثیر، به لایه های اجتماع راه یابد و آنها را در همراه ساختن با شعائر و آرمان های انقلابی به سر منزل مقصود برساند.

همچنین حجت الاسلام «حسین قدوسی» در این دیدار با بیان این‌که نعمت ولایت یکی از نعمت های بی بدیل ایران اسلامی در عصر حاضر است، اظهار داشت: تبعیت از ولایت همواره به وحدت و همبستگی ملی کمک کرده است و همه ما در ذیل این نعمت بی بدیل توانسته ایم به انسجام جامعه اسلامی کمک کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز افزود: افتخار آن را داریم که در این عصر و تحت مفهوم و اصل بی بدیل ولایت زندگی می کنیم و مسی توانیم از برکات این نعمت برخوردار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما نیز در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز می کوشیم، با بهره گیری از سلاح هنر، به توانمندسازی جامعه و بالندگی آن کمک کنیم.

گفتنی است، در پایان این نشست از پوستر سومین سوگواره سراسری شعر فاطمی رونمایی شد.

کد خبر 882354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha