بزرگترین موکب اهواز همزمان با ایام فاطمیه راه اندازی می شود

حجت الاسلام فواضلی مطلق از راه اندازی بزرگترین موکب اهواز خبر داد و گفت: این موکب به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) در منطقه پیچ میدان اهواز راه اندازی و پذیرای عزاداران خواهد بود.

«حجت الاسلام سید هاشم فواضلی مطلق» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از راه اندازی بزرگترین موکب اهواز خبر داد و اظهار کرد: این موکب به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) در منطقه پیچ میدان اهواز راه اندازی و پذیرای عزاداران خواهد بود.

 

مدیر موسسه فرهنگی ریحانه الرسول (ع) با بیان اینکه این موکب از فردا (پنج شنبه ۳ بهمن) راه اندازی و تا (۹ بهمن) همزمان با شام غریبان شهادت حضرت زهرا (س) فعالیت می کند افزود: حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت الله حیدری و حجت الاسلام حسن زاده از جمله سخنرانان شب های برپایی موکب خواهند بود.

 

وی راه اندازی نمایشگاه محصولات فرهنگی را از دیگر خدمات این موکب دانست و تصریح کرد: با توجه به هجمه های صورت گرفته از سوی دشمنان نسبت به شهادت حضرت زهرا (س) غرفه پاسخگویی به شبهات شهادت این بانوی شهیده در این نمایشگاه به صورت ویژه برپا می شود.

 

حجت الاسلام فواضلی مطلق اضافه کرد: این موکب در  ۱۰ غرفه پذیرای عزاداران خواهد بود که می توان به سه غرفه نمایشگاه، سه حسینه، زینبیه و فاطمیه (جهت معرفی فرهنگی عاشورایی و زهرایی)، سه غرفه فرهنگی و یک ایستگاه صلواتی اشاره کرد.

 

وی اذعان داشت: با توجه به اهمیت بحث حجاب و عفاف شعار «شور حسینی حجاب زهرایی می خواهد» در اولویت فعالیت های موکب قرار دارد.

 

کد خبر 883701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha