اعزام مبلغ به کانون‌های مساجد کرمانشاه در ایام فاطمیه/ معرفی مساجد نقش‌آفرین در پیروزی انقلاب

حجت‌الاسلام کلات‌پور از اعزام مبلغ به کانون‌های مساجد و مناطق روستایی کرمانشاه به‌مناسبت دهه فجر و ایام فاطمیه خبر داد و گفت: مساجد الگو و نقش‌آفرین کرمانشاه در پیروزی انقلاب، از طریق صداوسیمای استان معرفی می‌شوند.

حجت الاسلام «افشین کلات پور» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اعلام برنامه های سوگواری ایام فاطمیه و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه اعزام مبلغان به مساجد و کانون های مساجد، مدارس و مناطق روستایی استان در قالب گروه های جهادی در دستور کار است.

 

مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه تصریح کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده شهدای انقلاب اسلامی، جمع آوری خاطرات مبارزان قبل از پیروزی انقلاب، نشست های معرفتی و تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت دهه فجر اجرا می شود.

 

حجت الاسلام کلات پور تاکید کرد: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مساجد الگو و مساجدی که در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذاری داشته و پایگاه مردمی بوده اند، در صدا و سیمای استان کرمانشاه معرفی می شوند. همچنین کرسی های تلاوت قرآن کریم و ختم قرآن در این ایام در مساجد برپا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه از اجرای نمایش و تئاتر خیابانی نیز به مناسبت دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: امکان نمایش فیلم های انقلابی با بلیط نیمبها برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در سینما فراهم می شود.

 

کد خبر 883841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha