هویت تاریخی ما با مرمت و احیای بافت تاریخی حفظ می‌شود

غفوری با اشاره به اقدامات شهرداری اردکان در بافت تاریخی تصریح کرد: هویت تاریخی ما با مرمت و احیای بافت تاریخی حفظ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «اباذر غفوری بارجین» در سومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری اردکان که با حضور جمعی از مدیران و مسئولین واحدهای مربوطه در محل سالن اجتماعات این شهرداری برگزار شد به تشریح اقدامات صورت گرفته و انجام‌شده توسط شهرداری اردکان در بافت تاریخی پرداخت.

وی افزود: شهرداری یکی از ارگان‌ها و نهادهایی است که ارتقای پیشینه تاریخی اردکان را در نظر داشته است چراکه هویت تاریخی ما با مرمت و احیای بافت تاریخی حفظ خواهد شد.

شهردار اردکان با اشاره به اینکه با تمام محدودیت‌ها از بافت تاریخی غافل نشدیم افزود: تیم‌های مرمت بهسازی و نوسازی ما همچنان فعال هستند و تا پایان سال نیز وظایف خود را انجام خواهند داد.

وی؛ رفع نواقص و عیوب اقدامات سال گذشته را ضروری و لازم دانست و ادامه داد: به‌طور قطع پایش برنامه‌های سال گذشته مسیر آینده را هموار خواهد کرد و مسئولین واحدهای شهرداری توجه جدی به این مسئله داشته باشند.

لازم به ذکر است که در حاشیه سومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری اردکان؛ از نشان و شعار اردکان در نوروز سال ۱۳۹۹ با عنوان «اردکان شهر دست ‌بافت های رنگی» رونمایی شد.

کد خبر 885344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha