طرح نهج البلاغه خوانی در ۴۱ مسجد شهرستان کرج اجرا می شود

حجت الاسلام فتحی با اعلام خبر اجرای طرح نهج البلاغه خوانی در ۴۱ مسجد شهرستان کرج گفت: این طرح با هدف تبیین جایگاه کتاب نفیس نهج البلاغه به مناسبت دهه فجر اجرا می شود.

« حجت الاسلام محمدعلی فتحی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های دهه فجر بنیاد غدیر استان البرز گفت: یکی از برنامه های بنیاد به مناسبت ایام الله دهه فجر، برپایی آئین طرح نهج البلاغه خوانی در ۴۱ مسجد سطح شهرستان کرج است.

 

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان البرز افزود: این آئین به مناسبت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران از طرف مجموعه طرح یکشنبه های علوی و فاطمی در قالب همکاری با بنیاد بین المللی غدیر استان البرز و سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج اجرا می شود.

 

وی توضیح داد: روز یکشنبه (۲۰ بهمن) با حضور آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و رئیس بنیاد غدیر استان همچنین جمعی از مسئولان ارشد استانی این طرح اجرا می شود.

 

 

حجت الاسلام فتحی مطرح کرد: همزمان با این مراسم در ۴۰ مسجد دیگر نیز این آئین با محوریت تبیین آموزه های معرفتی و سخنان گوهربار حضرت علی (ع) در کتاب نهج البلاغه برپا شود.

 

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان البرز تصریح کرد: انتظار می رود با هماهنگی های به عمل آمده این طرح تا پایان سال آتی در تمامی مساجد به صورت هماهنگی اجرا گردد.

 

 

کد خبر 889626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha