از اکران انیمیشن نبرد خلیج فارس ۲ تا برپایی مسابقه بی سابقه

فیض الهی با اشاره به اهمیت کار مسجدی برای نوجوان و جوان گفت: به مناسبت دهه فجر اکران انیمیشن نبرد خلیج فارس ۲ و برپایی مسابقه بی سابقه در برنامه مسجد جامع مشکین دشت کرج قرار گرفته است.

« فرشاد فیض الهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص ویژه برنامه های دهه فجر در این مسجد گفت: پیش از آغاز دهه فجر، نشست هایی با حضور امام مسجد و پایگاه بسیج مسجد و چند تن از هیئت امناء مسجد با هدف برپایی هرچه مطلوب تر برنامه های دهه فجر انجام شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع مشکین دشت افزود: سخنرانی و تبیین جایگاه انقلاب اسلامی از مهم ترین برنامه های این مسجد به مناسبت دهه فجر است.

 

وی با اشاره به همراهی و هم افزایی پایگاه بسیج در اجرای هرچه بهتر برنامه ها توضیح داد: متناسب با ظرفیت حضور نیروهای جوان و نوجوان در مسجد و با تصمیم نهایی که در کانون فرهنگی هنری این مسجد برای برنامه های دهه فجر در نظر گرفته شد، یک مسابقه فرهنگی، هنری و ورزشی نیز در نظر گرفتیم.

 

فیض الهی توضیح داد: مسابقه بی سابقه به مناسبت دهه فجر در قالب مسابقه کتابخوانی، تفنگ بادی، پینگ پنگ، مسابقه دو، شنا، دراز و نشست، هاکی رومیزی، پیست رالی، روپایی، طناب زنی، فوتبال، دارت، ماست خوری پر هیجان ویژه نوجوانان پسر 10 تا 17 سال برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: فیلم سینمایی خلیج فارس ۲ ویژه نوجوانان به صورت رایگان در مسجد جامع مشکین دشت کرج ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه (۱۷ بهمن) اکران می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع مشکین دشت تصریح کرد: دهه فجر فرصتی است تا بار دیگر از اهمیت انقلاب برای نسل امروز بگوییم و در این خصوص نقش کانون فرهنگی هنری مسجد بسیار ویژه و شاخص است.

 

شهداء انقلاب از نهاد مسجد برخاسته اند

 

فیض الهی با اشاره به اهمیت جایگاه مسجد در رشد و تقویت آموزه های دینی و الهی توضیح داد: شهداء از دل مساجد تربیت و رشد یافته اند و با باورهای دینی و معرفتی این نهاد مقدس تکامل روحی پیدا کردند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع مشکین دشت توضیح داد: یکی از بسترهای احیاء و پویایی مساجد، حضور پرشور نوجوانان و جوانان است به همین منظور باید نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همچنین ورزشی که قابلیت جذب نوجوانان را داشته باشد، اهتمام بیشتری داشته باشیم.

 

 

کد خبر 889689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha