مسابقه حفظ خطبه فدکیه  همزمان با دهه فجر برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری بیت العباس(ع) بیرجند گفت: مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر مسابقه حفظ خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) در کانون فرهنگی هنری بیت العباس (ع) بیرجند برگزار می شود.

«محمدحسین فروتنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: برای بزرگداشت دهه مبارک فجر باید همه کانون های فرهنگی هنری بیش از گذشته پای کار بیایند و برنامه های خود را در این راستا افزایش دهند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بیت العباس(ع) بیرجند با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری به عنوان یکی از مهمترین بازوهای مسجد در کنار پایگاه های مقاومت بسیج فعالیت دارند، گفت: کانون فرهنگی هنری بیت العباس(ع) بیرجند برنامه هایی برای بزرگداشت دهه مبارک فجر برگزار می کند که مهمترین آن برگزاری مسابقه حفظ خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) است که در این مسابقه به تمامی شرکت کنندگان جوایزی اهدا خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری بیت العباس(ع) بیرجند در سال 95 تاسیس شده است، افزود: در حال حاضر بیش از یکصد و 20 نفر عضو این کانون هستند و با اجرای برنامه های ورزشی و فرهنگی به دنبال افزایش تعداد اعضای کانون هستیم.

 

فروتنی با بیان اینکه مهمترین هدف کانون فرهنگی هنری بیت العباس(ع) بیرجند ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است، ادامه داد: در این راستا هر سال در ماه مبارک رمضان طرح «اهدای کتاب» را برگزار می کنیم و بیش از یک هزار جلد کتاب در کتابخانه کانون وجود دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بیت العباس (ع) بیرجند به برنامه های این کانون تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت: مهمترین برنامه کانون تا پایان سال جاری اجرای طرح «بیاییم خانه مان را کتابخانه کنیم» است که در روز تولد حضرت زهرا (س) اجرا خواهد شد.

کد خبر 889913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha