قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب اسلام بود/ امروز انقلاب اسلامی عزت جهانی پیدا کرده است

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به مکتب اسلام و انقلاب اسلامی گفت: قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب اسلام بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « آیت الله محمدرضا ناصری یزدی» امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه در میدان امیر چخماق یزد گفت: 22 بهمن یادآور یک نعمت بزرگ الهی است که خداوند به این ملت عنایت کرد.

 

امام جمعه یزد بیان کرد: دوران طاغوت، دوره حرکت شیطان ها و دوران بردگی آمریکا در ایران بود و در آن دوره اسلام رونقی نداشت و مومن، شخصیت و احترامی نداشت که با انقلاب این ها برچیده شد.

 

وی ادامه داد: انقلاب آمد و طاغوت برداشته شد، حرکت و نیت خدایی آمد و امروز نیز عظمت و ارزشی پیدا کرده ایم که در مقابل همه استکبار جهانی و خدا ستیزان می ایستیم و یک سرباز به نام قاسم سلیمانی، دنیا را از چنگال آنها رها می کند و در مساله نجات حرم های اهل بیت و ایران و کشورهای منطقه با وجود میلیاردها دلار پول کشورهای عربی و عربستان با اقتدار عمل می کند.

 

آیت الله ناصری یزدی گفت: سردار قاسم سلیمانی، این انسان تربیت شده دست امام و انقلاب است و این مکتب و ایده امام است که مقام معظم رهبری نیز بیان می کنند که سردار سلیمانی یک شخص نیست بلکه یک مکتب است.

 

امام جمعه یزد تصریح کرد: امام در رفتارش در دوران انقلاب در دوره های مختلف بر چند چیز استوار بود که احیای اسلام و دین، خدمت به مردم و رهایی مردم از بردگی، توازع در مقابل مردم و ایستادگی در برابر دشمن از جمله این نقاط بود.

 

وی افزود: هدف اصلی امام حاکمیت خدا و اسلام بر جامعه بود که عزت مردم ایران و اسلام را در پی داشت.

 

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: امروز ایران ما در صحنه دنیا حرف دارد و دنیا را بیدار کرده است که در دوره های مختلف این امر را شاهد هستیم.

 

امام جمعه یزد بیان کرد: حساب امام و انقلاب و شهدا را با کارکرد ما مقایسه نکنید زیرا ما باید کار کرده و خدمتگذار مردم باشیم و اگر کوتاهی می کنیم باید اصلاح کرده و پیش برویم و فکر و قدرت خود را به رخ دشمن بکشیم.

 

وی ادامه داد: این مردم، انقلاب و رهبری از کمک کشورهای بیگانه دست شسته اند و امیدی به دشمنان ندارند و امید ما به خدا است و همانطور که امام و رهبری ما به سوی خدا دست دراز می کنند ما نیز امید به خدا داریم.

 

آیت الله ناصری یزدی گفت: گریه های قاسم سلیمانی عنایت خدا را برای ما آورد و توکل مسئولان ما نیز باید به این باشد.

 

امام جمعه یزد تصریح کرد: ما باید امید را از غیر خدا قطع کنیم و باور کنیم که غیر از خدا هیچ کس به ما کمک نمی کند.

 

وی افزود: مسئولان باور کنید که در راه دین خدا، کمک به مردم خدایی عامل موفقیت است.

 

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: ما امروز از نظر علمی پیشرفت کرده ایم و در دنیا رتبه های بالایی داریم و در صنعت نیز پیشرفت های زیادی داریم که باید به این ها تکیه کنیم.

 

امام جمعه یزد بیان کرد: مسئولان باید به فکر باشند و مدیریت را درست کنند و ایرانی، آباد و آزاد داشته باشیم.

 

 

کد خبر 892952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha