مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون برگزار شد

مراسم باشکوه میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در حسینیه «سیدالشهدا (ع)» روستای «سیف آباد» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کازرون، «محمدجعفر شفیعی» امروز (شنبه 26 بهمن) مراسم باشکوه میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن که به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در حسینیه «سیدالشهدا (ع)» روستای «سیف آباد» برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن گفت: اگر امروز جهان مادی برای رسیدن به جهان معنوی خلق شده، در واقع محور خلقت آن زن است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با اشاره به جایگاه والایی زن نزد خداوند، افزود: حجاب و عفاف حضرت فاطمه زهرا (س) نه تنها از موقعیت اجتماعی و حضور ایشان در عرصه های سیاسی کم نکرد بلکه زهرای مرضیه با جدیت تمام به رسالت خویش ادامه داد.

وی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) چه در بعد خانوادگی و چه در بعد زندگی اجتماعی، الگوی کامل یک زن مسلمان است و ضرورت دارد که در راه ترویج و گسترش آموزه های اخلاقی و تربیتی ایشان در جامعه بکوشیم.

خاطر نشان می شود، مراسم باشکوه میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در حسینیه «سیدالشهدا (ع)» روستای «سیف آباد» برگزار شد، در پایان این مراسم از فعالان عرصه حجاب و عفاف تجلیل به عمل آمد و سفره صلوات و پخش نقل و شیرینی از برنامه های میلاد بزرگ بانوی 2 عالم (س)، بود.

کد خبر 894417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha