رسانه های معاند با ترفند القای پایین بودن میزان مشارکت مردم در انتخابات، مشروعیت نظام را هدف گرفته اند

عابدینی با اشاره به اینکه رسانه های معاند با ترفند القای پایین بودن میزان مشارکت مردم در انتخابات، مشروعیت نظام را هدف گرفته اند، گفت: شبکه های تلویزیونی ماهواره ای به روش ۳۶۰ درجه روی آورده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حسن عابدینی در برنامه «انتخابات قوی» که ساعت 18 و 30 دقیقه از شبکه خبر سیما پخش شد در بررسی تلاش های رسانه های معاند در کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات یازدهم با بیان اینکه رسانه های معاند با ترفند القای پایین بودن میزان مشارکت مردم در انتخابات، مشروعیت نظام را هدف گرفته اند، گفت: شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای در آستانه انتخابات مجلس ایران به روش ۳۶۰ درجه روی آورده اند.

 

کارشناس رسانه در تشریح روش 360 درجه رسانه های غربی در مواجهه با انتخابات ایران گفت: این رسانه ها موضوعی را در تلویزیون خود مطرح و بحث آن را به فضای مجازی می کشانند و دوباره با حضور کارشناسان در برنامه های تلویزیونی خود درباره موضوعی که خودشان طراح آن بوده اند بحث و بررسی انجام می دهند.

 

وی با اشاره به تلاش رسانه های معاند بر کاهش جذابیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: آنها به دنبال برچسب زنی به انتخابات هستند و اعلام کرده اند در صورتی که اعلام شود میزان مشارکت بیش از ۵۰ درصد بوده، حتما دروغ است و در حقیقت آنها با این ترفند‌ها تلاش می‌کنند نشان دهند مشارکت مردم پایین آمده است.

 

عابدینی با بیان اینکه رسانه های معاند درباره میزان مشارکت بالای مردم در برخی شهرستان ها 2 موضوع را مطرح می کنند در توضیح این موضوع گفت: آنها برای پاسخ به دلیل مشارکت بالای مردم ابتدا این موضوع را مطرح می کنند که چرا انتخابات باید قومیتی باشد و مشارکت آن‌ها در انتخابات زیاد باشد و موضوع دوم این است که آنها تلاش می کنند با القای اینکه انتخابات تاثیری در سرنوشت مردم ندارد، آنها را از حضور منصرف کنند./

کد خبر 894887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha