هیچگونه مشکل امنیتی در خصوص انتخابات وجود ندارد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: تاکنون هیچگونه مشکل امنیتی در خصوص انتخابات مجلس یازدهم به پلیس گزارش نشده و امیدواریم با همکاری مردم مشکلی نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ محمدرضا فداء امروز جمعه(2 اسفند)  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال 97 با توجه به ماموریتی که در پایان سال داشتیم، پلیس شهرستان کرمان پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی برای تامین نظم و امنیت این انتخابات بسیار مهم را انجام داده، افزود‌: پلیس گام به گام این موارد را پیگیری کرده است.

 

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: پلیس با کمک نیروهای بسیج، نواحی بسیج امیرالمومنین(ع) و حضرت رسول‌ (ص) شهرستان کرمان، امنیت انتخابات را به ‌صورت تلفیقی در 432 شعبه در شهرستان کرمان انجام می دهد.

 

 

وی در ادامه گفت: در چند روز اخیر و تاکنون هیچ مسئله و مشکل امنیتی به پلیس کرمان گزارش نشده و امیدواریم با همکاری مردم نیز هیچ موردی در شهرستان کرمان نداشته باشیم.

 

 

فداء در ادامه با اشاره به اینکه پلیس در راستای تامین امنیت و نظم به صورت محسوس و نامحسوس در 432 شعبه اخذ رای شهرستان کرمان حضور دارد، بیان کرد: پلیس خدمتگزار مردم است و با هوشیاری امنیت مردم را تامین می کند.

 

کد خبر 896619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha