مشارکت درانتخابات تجلی شعور و عقلانیت است

حجت الاسلام شاهرخی مشارکت مردم در انتخابات را پرشور دانست و افزود: مشارکت مردم در انتخابات نمایش اقتدار ملی و تجلی شعور و عقلانیت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین« سید احمد رضا شاهرخی» امروز(2 اسنفد) در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای در مدرسه شهر خرم آباد، افزود: مشارکت مردم در انتخابات نمایش اقتدار و عزت ملی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان مشارکت مردم در انتخابات را گسترده و دشمن شکن دانست و اظهار داشت:  امروز مردم استان لرستان در همه شهرها و شهرستان های حضوری گسترده و دشمن شکن در انتخابان دارند.

 

وی با تجلیل از شکوه بصیرت مردم در حضور دشمن شکن، خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات مجلس تجلی شعور و عقلانیت است.

 

حجت الاسلام شاهرخی افزود: از مردم متدین و انقلابی شهر خرم آباد که از ساعت ۸ صبح و قبل از آن در شعب اخذ رأی حضور یافته اند تا تجلی شعور و عقلانیت خود را به نمایش بگذارند تشکر می‌کنم.

 

وی با تاکید بر ضرورت توجه مردم به انتخاب اصلح، گفت: مجلس یک ضلع اداره کشور است و وظیفه قانون گذاری دارد و به گونه‌ای عملکرد دو قوای دیگر هم وابسته به مجلس است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات امروز تکمیل کننده حماسه مردمی راهپیمایی یوم الله  ۲۲ بهمن است، افزود: شنبه هم روز جشن ملی و موفقیت ملت ایران صرف نظر از نتیجه انتخابات است.

 

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات همان ادامه راه امام راحل و شهیدان و تبعیت از مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: روز شنبه صرف نظر از نتیجه انتخابات روز جشن ملی و موفقیت ملت ایران است.

 

وی در ادامه با تجلیل از حضور حماسی ملت ایران، خاطرنشان کرد: لرستان مرکز تدین و انقلابی گری است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مردم استان در همه صحنه های پشتیبان نظام مقدس اسلامی بوده اند، افزود: مردم لرستان همیشه در مقاطع حساس وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده اند.

 

وی با بیان اینکه مردم مشارکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند، گفت: مردم  با آرامش و عقلانیت در پای صندوق رأی حضور یابند و رأی خود را به صندوق‌ها بیاندازند.

 

کد خبر 896712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha