شناسایی عوامل تخریب نامزدهای انتخاباتی در اراک

سرهنگ آنقی از شناسایی عوامل تخریب نامزدهای انتخاباتی اراک در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «احسان آنقی» امروز جمعه (2 اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برخی افراد در فضای مجازی در صدد برخی نامزدهای انتخاباتی بودند، گفت: همزمان با آغاز جریان انتخابات در استان مرکزی، برخی افراد به اسم کانال‌های معتبر، کانال‌های غیر واقعی ایجاد کردند و با استفاده از نام کانال معتبر اقدام به انتشار اخبار غیرموثق و غیر واقعی کردند.

 

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه هدف این افراد ایجاد تنش و تخریب برخی افراد بود، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در این راستا یک گروه شناسایی شده و در این خصوص پرونده‌ای نیز تشکیل شده و مراحل برخورد قضایی با این افراد در دست پیگیری است.

 

وی بر آگاهی و هوشیاری مردم در این زمینه تاکید کرد و ادامه داد:  انتظار می رود مردم استان در خصوص اخبار انتخاباتی به خصوص انصراف نامزدها و رد صلاحیت‌ها به مطالب منتشر شده در فضای مجازی اکتفا نکنند و موارد لازم را از مبادی مربوطه و کانال های معتبر پیگیری کنند.

 

این مقام مسئول همچنین به انجام تخلفاتی از قبل از شروع انتخابات و در زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی استان مرکزی اشاره کرد و گفت: تخلفاتی در فضای مجازی مشاهده شده که همه موارد مستندسازی و به مقام‌های قضایی ارسال شده است.

 

همشهریان فعالیت غیر مجاز در خصوص ماسک های ضدعفونی کننند را گزارش دهند

 

آنقی در بخش دیگری از سخنان به بحث کرونا ویروس و سو استفاده برخی افراد سود جو در فضای مجازی برای فروش ماسک‌های بهداشتی با قیمت‌های نامتعارف نیز اشاره کرد و گفت: برخی سایت‌ها و کانال‌ها اقدام به عرضه ماسک با قیمتی نامتعارف به شهروندان کرده‌اند که با هماهنگی انجام شده با مقام قضایی برخورد با این افراد سودجو ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده تبلیغات و فعالیت‌های غیرمجاز در خصوص فروش ماسک و ضدعفونی‌کننده‌ها، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا بخش تماس‌های مردمی گزارش دهند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه تلفن ۱۱۰ نیز در تمام ساعات شبانه‌روز آماده دریافت هرگونه گزارش و اطلاعات افراد در خصوص فعالیت‌های سودجویانه برخی افراد در این خصوص است، افزود: شهروندان می توانند اینگونه تخلفات را به 110 نیز گزارش دهند و همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی خواهند کرد.

کد خبر 896734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha