پیام تبریک نماینده فعلی، فرماندار اردکان و نامزدهای انتخاباتی به منتخب مردم اردکان در مجلس یازدهم

فرماندار شهرستان اردکان، نماینده فعلی مردم اردکان در مجلس و نامزدهای انتخاباتی در پیام هایی، انتخاب دشتی اردکانی به عنوان منتخب مردم در انتخابات مجلس یازدهم را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ محمد رضا تابش در پیامی خطاب به منتخبین مردم استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و ستایش هوشمندی، صبوری و بزرگ منشی مردم دارالعباده؛ انتخابات را مظهر تحقق اراده ملت و از ارکان اساسی قوام مردمسالاری و از مولفه های حکمرانی خوب در دنیای دانست.

وی ضمن تجلیل و تشکر از زحمات و تلاش های نمایندگان پیشین مردم شهرستان های میبد و تفت و یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد: منتخبین تمام تلاش و توان خود را به کار خواهند گرفت تا درکسوت نمایندگی، خدمتگزاری امین و راستین برای همه مردم باشند و اعتلاء و پیشرفت کشور و رفاه و آسایش مردم را رقم زنند.

نماینده فعلی مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به سهم خود و به عنوان فردی که پنج دوره رای اعتماد مردم شریف و عزیز شهرستان اردکان را چون مدالی زرین بر سینه دارم و همواره به این اعتماد به چشم سرمایه ای بی بدیل می نگرم، به انتخاب این مردم در این دوره از انتخابات احترام می گذارم و با تبریک به "جناب آقای دشتی"، توفیق خدمتگزاری به این مردم شریف را برایشان آرزومندم.

وی همچنین انتخاب آقایان سردار محمد صالح جوکار، دکتر سید جلیل میرمحمدی و محمدرضا صباغیان در کسب رای اعتماد مردم شریف این حوزه ها را تبریک گفت و از عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی، امنیتی و استاندارمحترم و فرمانداران و بخشداران تلاشگر که در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نقش آفرین بوده اند نیز سپاسگزاری کرد.

بهروز شهابی‌زاد فرماندار اردکان نیز در پیامی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات دوم اسفند، کسب رأی اعتماد مردم توسط 'محمدرضا دشتی اردکانی' منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردکان را تبریک گفت.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان اردکان در این پیام، خاطر نشان کرد: بی‌شک مشارکت بالا و رأی اعتماد مردم به منتخب خود موجب خواهد شد تا نماینده جدید مردم شریف اردکان با صلابت و اقتدار در عرصه قانون‌گذاری قدم بگذارد.

آقایان ابوالقاسم هاتفی، سید جمال الدین طباطبایی مزرعه نو، علیرضا هاتفی، عبدالله عزیزیان نسب، سید محمود وزیری، مهدی دل پسند؛ نامزدهای انتخاباتی نیز در پیام های جداگانه ای انتخاب محمد رضا دشتی اردکانی را به وی تبریک گفتند.

کد خبر 898879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha