بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مساجد در دستور کار قرار گیرد/ گردشگری مذهبی ظرفیت مهمی در استان یزد است

نشست شورای فرهنگی عمومی استان یزد با حضور مسئولان فرهنگی استان در محل دانشگاه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،  آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی استان یزد با حضور حسین براتی مدیرکل امور استان‌ها و حقوقی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی امام جمعه یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد، مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و جمعی از مسئولان فرهنگی استان در محل سالن اندیشه دانشگاه یزد برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست گفت: یزد، استان دینی و مذهبی است که ظرفیت های زیادی در این زمینه دارد و بسیاری از برنامه ها در طول سال با این ویژگی ها عجین شده است.

 

وی افزود: گردشگری مذهبی یکی از این ظرفیت ها است  که بایستی در طول سال اجرا شود و برای آن اتاق فکر ایجاد شود تا بتوانیم جذب گردشگر مذهبی داشته باشیم.

 

طالبی گفت: برای گردشگری و مسائل اقتصادی گردشگری نیازمند برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم از آسیب های اجتماعی و کاهش درآمدها جلوگیری کنیم.

 

آیت الله ناصری  یزدی، امام جمعه یزد نیز در این نشست گفت: مسجد جایگاه عظیمی در انقلاب دارد که باید بسیاری از حرکت ها از آنجا شروع شود و کانون های مساجد نیز بایستی در این زمینه فعال شوند.

 

 

وی افزود: امروز باید بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مساجد را در دستور کار خود قرار دهیم که نمونه آنها بیانات رهبری در اجلاس نماز است که باید در شورای سیاستگذاری تبیین و اجرا شود.

 

در پایان این مراسم نیز احکام اعضای شورای سیاست گذاری کانون های مساجد استان یزد اعطا شد.

کد خبر 899299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha