فضای مجازی و اطلاعات دروغین را ترک کنیم

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری ضمن تقدیر از جامعه پزشکی و پرستاری از مردم خواست با عشق به زندگی، بار دیگر حماسه‌آفرینی کنند و در مبارزه با این ویروس و مهمان ناخوانده پیروز شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حوزه هنری، کوروش زارعی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون در پیامی ویدئویی ضبط شده از پزشکان و پرستاران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و تلاش برای حفظ جان مردم تشکر کرد.

وی در این پیام ویدئویی ابتدا از مردم شریف ایران تقاضای امید و روحیه و همینطور رعایت بهداشت کافی داشت.

زارعی عنوان کرد: ما این ویروس را شکست خواهیم داد فقط باید نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کنیم ، سفر غیر ضروری نرویم و فضای مجازی و اطلاعات دروغین را ترک کنیم.

این هنرمند اظهار داشت: تیم پزشکی این روزها زحمت می‌کشند تا این ویروس را شکست دهند من همین جا از جهاد گران علم طب تشکر و قدردانی می‌کنم.

زارعی همچنین با انتقاد از اخبار ناامید کننده در فضای مجازی گفت: مردم شریف ایران همواره با هوش و آگاه بوده است، اما بهتر است در چنین شرایطی از جست‌وجو در فضای مجازی برای دریافت آمار و ارقام مربوط به این ویروس را کنار بگذارند. چرا که بسیاری از این آمار و ارقام غیر واقعی است و نتیجه‌ای جز آسیب‌های روحی و روانی برای شما ندارد. پس بیایید آرامش خود را حفظ و با عشق و انرژی زندگی کنیم تا انشالله به زودی در این مبارزه پیروز شویم. شما مردم ایران بارها نشان داده‌اید که از پس دشوارترین مشکلات بر می‌آیید، پس بیایید این ویروس و مهمان ناخوانده را هم شکست دهیم.

 

کد خبر 901444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha