راه اندازی بخش مکاتبه غیر حضوری در سایت استانداری یزد

زارع با اشاره به اهمیت پیشگیری از گسترش ویروس کرونا گفت: بخش مکاتبه غیر حضوری در سایت استانداری یزد راه اندازی شد.

محمد حسین زارع، مدیر فناوری و اطلاعات استانداری یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت:‌ با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا در سطح کشور، تمهیدات متفاوتی اندیشیده شده است که استانداری یزد نیز برنامه های مختلفی را در دست اجرا دارد.

وی افزود: راه اندازی بخش مکاتبه غیر حضوری در سایت استانداری یزد، یکی از این اقدامات است که شهروندان می‌توانند با مراجعه به پرتال استانداری به آدرس ostanyazd.ir به این بخش مراجعه و مکاتباتشان را در فرم الکترونیکی پیش‌بینی شده در بخش مکاتبه غیرحضوری بارگذاری کنند.

مدیر فناوری و اطلاعات استانداری یزد بیان کرد: با فراهم شدن امکان دریافت نامه‌های شهروندان به صورت الکترونیکی در سایت استانداری دیگر لازم نیست مردم برای دادن نامه‌های خود و پیگیری پاسخ مکاتباتشان به استانداری مراجعه حضوری داشته باشند.

زارع با تاکید بر اینکه مردم و ارباب رجوع نگران پاسخ نامه‌های خود نباشند، خاطرنشان کرد: پس از حداکثر ۲۴ ساعت از تکمیل فرم از سوی شهروندان، نامه آنها در سامانه استانداری ثبت می‌شود و پیامکی برای متقاضیان شامل تلفن مسئول پیگیری نامه و کد رهگیری ارسال می‌شود.

زارع تاکید کرد: تمام این تمهیدات برای جلوگیری از رفت و آمدهای غیر ضروری مردم استان به استانداری اندیشیده شده تا با شیوع ویروس کرونا مقابله کنیم و با ماندن در منازل و قطع زنجیره این بیماری، ویروس کرونا را شکست دهیم.

 

کد خبر 902791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha