۱۶ نفر در خوزستان در اثر ابتلا به کورنا فوت کردند

احسان‌پور با بیان اینکه در حال حاضر ۶۹ نفر در خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شدند گفت: از این تعداد ۱۶ نفر فوت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وب‌دا خوزستان، «علی احسان‌پور» با اشاره به اینکه امروز (یکشنبه ۱۸ اسفند) هفت مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان مشاهده شده است اظهار کرد: دو مورد از هفت ابتلای جدید متعلق به اهواز بوده و شهرهای دزفول، شوش، ماهشهر، اندیمشک و بهبهان هر کدام یک مورد ابتلا داشتند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی از شهرستان شوش گزارش شده است اضافه کرد: با احتساب این مورد تعداد جان باختگان کروناویروس در استان خوزستان به ۱۶ نفر رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۹ نفر در خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شدند، بر رعایت بهداشت فردی تاکید کرد و افزود: نیاز است شهروندان از حضور در اماکن پرتردد که یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش ابتلا به‌شمار می‌رود، جدا خودداری کنند.

 

وی همچنین از آغاز فعالیت کمپین نوروز بی‌سفر در استان خبر داد و همه مردم را به حضور در این کمپین دعوت کرد.

 

احسان‌پور همچنین به مسمومیت ۴۶ نفر در اهواز در اثر مصرف الکل اشاره کرد و اذعان داشت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ مورد مسمومیت با الکل به مراکز درمانی اهواز مراجعه کرده‌اند که برخی از این بیماران شرایط جسمانی مطلوبی نداشته و هفت نفر از این بیماران علی‌رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست دادند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به شایعات بی‌پایه مبنی بر موثر بودن مصرف خوراکی الکل جهت مقابله با ویروس کرونا، ضمن رد شدید این موضوع تصریح کرد: شهروندان نیازهای بهداشتی خود شامل الکل را از داروخانه‌های سطح شهر تهیه کنند و هیچ‌گونه کمبودی جهت تهیه الکل بهداشتی وجود ندارد.

 

طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۴۳ مورد بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده و با احتساب این تعداد، آمار مبتلایان به کرونا در کشور به ۶ هزار و ۵۶۶ نفر رسید که از این تعداد ۲ هزار و ۱۳۴ نفر ترخیص شده و بهبود یافتند و ۱۹۴ نفر نیز فوت کرده‌اند.

 

کد خبر 902890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha