ارگ تاریخی و آبشار راین به روی گردشگران داخلی و خارجی بسته شد

ارگ تاریخی و آبشار راین با وجود رشد چشمگیر گردشگران داخلی و خارجی در ۱۰ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل؛ اما به دلیل شیوع کروناویروس بسته شد.

سیدوحیدطاهری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از تعطیلی ارگ راین در پیش شیوع کرونا ویروس خبر داد و افزود: این مجموعه در حال حاضر و تا اطلاع ثانوی به هیچوجه پذیرای گردشگر نیست.

 

 

نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری راین افزود: هفت اقامتگاه بومگردی در راین فعال است که همه این اقامتگاه ها رزروهای خود را به دلیل وجود کروناویروس لغو کردند.

 

 

وی همچنین از تعطیلی مجموعه بازارچه های صنایع دستی، نوروزگاه، بازارارگ و لغو تورهای گردشگری خبر داد و اظهار داشت: این در حالی است که از ابتدای سال جاری تا قبل از شیوع کرونا، 47 هزار گردشگر داخلی و 11 هزار گردشگر خارجی داشتیم که رشد چشمگیری نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.

 

 

طاهری همچنین از تمهیدات لازم برای مسدود کردن مسیر آبشار راین خبر داد و گفت: در حالی سال گذشته در 23 اسفندماه حدود 700 خودروی ورودی به آبشار داشتیم، دیروز تنها دو خودروی غیربومی قصد ورود داشت که با راهنمایی همکاران ما برگشت داده شد.

 

 

کد خبر 904945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha